FANDOM

Utrata przytomności

Utrata zdrowia naszej postaci wywołuje efekt utraty przytomności. Jeżeli przez wyznaczony czas nie zostaniemy uleczeni, trafimy do szpitala. Zasada ta nie dotyczy PvP, gdzie po upływie czasu odzyskamy przytomność.

Dobicie

Dobicie innej osoby w PvP jest możliwe podczas utraty przytomności ofiary. Aby efekt zadziałał, muszą być spełnione jedne z wymogów jak okres nocy od 24-5, przepowiednia oszusta, organizacja Akatsuki lub inne efekty technik/przedmiotów.

Jeżeli spełniamy dwa wymogi, takie jak...

  • Brak karalności trybunałem.
  • Brak punktów przestępczości.

Możemy zostać dobici TYLKO w nocy.

Wiek

Wiek jest wartością nabywaną podczas przebywania w grze. Zatrzymuje się domyślnie na 21 latach, chyba że zostaną użyte zakazane techniki (Shiki Fujin, Gedo Rinne), lub trafimy do świata zmarłych poprzez PvP. Użycie zakazanych technik ponownie aktywuje licznik wieku, po nabyciu 21 lat. Jeżeli licznik dojdzie do 80 lat, umrzemy ze starości trafiając do świata zmarłych.

Świat Zmarłych

To miejsce, do którego trafiają shinobi ze względu na przekroczenie granicy wieku, lub otrzymania śmiertelnych obrażeń. Podczas przebywania w świecie zmarłych tracą kontakt z rzeczywistością nie mogąc komunikować się z innymi.

Hagoromo Otsutsuki to Mędrzec Sześciu Ścieżek, dzięki któremu mamy możliwość poznania technik specjalizacji Ninshuu . Nie musimy jej jednak wybierać, aby wyjść ze świata zmarłych. Może uwolnić nas, kiedy jesteśmy reinkarnacją Ashury lub Indry.

W przypadku odrzucenia jego oferty musimy czekać na zostanie ożywionym za pomocą określonych technik, takich jak:

-Edo Tensei - Zakazana technika KinJutsu , która przywraca postać do świata żywych w nieśmiertelnej formie, która nie pobiera chakry za techniki. Nie możemy jednak używać przedmiotów ani wykonywać misji, a nasza postać jest ograniczona do PvP.

-Gedo Rinne Tense - Technika Rinnegan , która ożywia postać.