27
Lista broni znajdujących się w rozgrywce. Droga do ich zdobycia jest możliwa na różne sposoby: poprzez zakup, zdobywanie doświadczenia, lub też wykonywaniem misji. Należy zwrócić również uwagę na to, iż broń wypada po śmierci.

Broń Pomocnicza

Zakładana na prawą rękę.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Zastosowanie
Tool
Naukowe Narzędzie 0

Zaznaczając cel pobieramy informacje o ostatniej użytej technice celu.

Przycisk U natychmiast wyzwoli zapisaną technikę. Można użyć co 10 sekund.

Item 7704
Rękawica Pociskowa 1 Rzuty dystansowe regenerują 1/10 aktualnego zdrowia.
Item 3433
Bandaże 5 Zwiększa obrażenia fizyczne o (Lvl TaiJutsu * 5000).
2381
Naramiennik Zabuzy 10 Zwiększa obrażenia niefizyczne o (Lvl NinJutsu * 5000). Szybkość ataku zwiększona o 50ms.
Item 6466
Haridoku 20 Zwiększa obrażenia dystansowe o (Lvl BukiJutsu * 5000).
2440
Naramiennik Sasuke 30 Zwiększa obrażenia niefizyczne o (Lvl NinJutsu * 6500). Szybkość ataku zwiększona o 100ms.
Item 3322
Rękawica ANBU 40 Zwiększa obrażenia fizyczne o (Lvl KenJutsu * 8500).
2447
Naramiennik Rocka Lee 50 Zwiększa obrażenia fizyczne o (Lvl TaiJutsu * 8500). Szybkość ataku zwiększona o 150ms.
Item 5815
Pancerne Ramię 60 Pancerz zwiększony o (Lvl Kekkei Genkai * 5000).
2166
Bateria 80 Bariera zwiększona o (Lvl Kekkei Genkai * 5000).
2170
Enton 100 Nasze ataki podpalają wrogów, zadając 1/10 obrażeń przez 5 sekund.
130
Benihisago 100 Użyta na przeklętym przeciwniku powoduje jego natychmiastową śmierć, oraz zapieczętowanie jego chakry w Benihisago. Zapieczętowane punkty chakry przechodzą na maksymalną wartość naszej chakry.
133x
Kohaku no Johei 100 Jeżeli przeciwnik jest nieprzytomny, wysysamy z niego Bijuu pozbawiając go Bijuu. Znika po użyciu.
677
Ropusza Tarcza 120 Pancerz zwiększony o (Lvl Kekkei Genkai * 8500).
676
Kreatura 130 Pozwala na szybką podróż bez kosztów pieniężnych, wymogów terytorialnych oraz ignorując toczący się bój. Raz na 30 minut.
543
Odbiornik Mecha 140 Bariera zwiększona o (Lvl Kekkei Genkai * 8500).
147bvc
Icha Icha Paradaisu 0 Pierwsza część książki z serii Icha Icha. Zwiększa szansę na kontrę i blok o 2%. Dostępna od 13 roku życia.
147bvc
Icha Icha Baiorensu 0 Druga część książki z serii Icha Icha. Zwiększa szansę na kontrę i blok o 3%. Dostępna od 16 roku życia.
147bvc
Icha Icha Takutikusu 0 Trzecia część książek z serii Icha Icha. Zwiększa szansę na kontrę i blok o 5%. Dostępna od 18 roku życia.
147bvc
Opowieść o Odważnym Ninja 0 Pierwsza, legendarna książka Jiraiyi. Zwiększa szansę na kontrę i blok o 10%. Dostępna od 21 roku życia.

Broń TaiJutsu

Zakładana na lewą rękę. Użycie ataków wręcz trenuje poziom TaiJutsu.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Obrażenia Zastosowanie
2421
Rękawice 1 150
Item 3281
Rękawice Bandyty 2 250
3056
Rękawice Haku 3 400
70c
Czarne Rękawice 5 500
2188
Lodowe Ostrza 8 800
2438
Rękawice Assasina 10 1000
2420
Rękawice Dźwięku 13 1300
71
Rękawice Torune 15 1500
2432
Biały Kastet 18 1800
2434
Rękawica Lee 20 2000
7898
Ostra Rękawica 23 2300
2514
Maczuga Bandyty 25 2800
2385
Rękawica Jintonu 28 3200
2394
Rękawica Dotonu 30 3600
2395
Rękawica Fuutonu 32 4000
2408
Rękawica Suitonu 34 4600
2423
Rękawica Raitonu 36 5800
3961
Rękawica Katonu 38 6900
268
Szpony 40 7500
2450
Ręka Kakuzu 43 9000
3542
Młot 45 10000
440
Kyomei Supika 48 11500 Trenuje TaiJutsu. Ataki ogłuszają przeciwnika na 5 sekund.
104
Kastet 50 13000 Zadajemy dodatkowo (Lvl NinJutsu * 3000) obrażeń przy uderzeniu.
Item 7810
Rękawica Chiriku 53 15000
3290
Metalowe Rękawice 55 18000
272
Maczuga 58 20000 Nasze ataki ranią osoby w pobliżu do 3 metrów, zadając im 1/3 zadawanych obrażeń.
121
Nunchaku 60 23000

2345
Rękawice Samuraia 63 25000
3278
Zakamuflowane Rękawice 65 28000
3313
Wściekłe Rękawice 68 30000
9932
Spokojne Rękawice 70 33000
441
Podwójny kastet 73 35000 Zadajemy dodatkowo (Lvl NinJutsu * 5000) obrażeń przy uderzeniu.
195
Rękawice IV Raikage 75 38000
9812
Piaskowe Rękawice 78 40000
2187
Krwawe Rękawice 80 43000
2189
Ostrza Rantonu 83 46000
266
Diamentowy Kij 85 50000
Item 6816
Nunchaku Gaia 88 55000
Item 5540
Przeklęta Rękawica 90 58000
9259
Cieniste Ostrza 93 60000
9257
Rękawice Yotonu 95 63000
7379
Rękawica Madary 98 66000
213s
Kokinjo 100 70000 Wysysamy z przeciwnika przy uderzeniu 1/3 maksymalnej chakry zamieniając ją na nasze dodatkowe punkty ataku na okres 10 sekund.
Item 8861
Pięciolistna Rękawica 105 73000
3279
Nocna Pięść 110 80000
Żabier
Żabie Rękawice 120 100000
Item 7784
Rękawica Otsutsuki 125 120000
9940
Ostrza Kinshikiego 130 140000 Ataki zadają dodatkowe (Lvl NinJutsu * 8000) obrażeń.
8095
Rękawice Chimery 135 160000
Mechsa
Mecha Rękawice 140 180000
552
Rękawice Yagai 145 200000 Bramy przestają odbierać nam zdrowie.
721
Pięść Susanoo 150 250000 Nasze ataki ranią osoby w pobliżu do 5 metrów, zadając im wartość zadawanych obrażeń.

Broń KenJutsu

Zakładana na lewą rękę. Użycie ataków wręcz trenuje poziom KenJutsu.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Obrażenia Zastosowanie
Item 3273
Drewniany Miecz 1 200
2s
Pręt 2 250
Pobranejn
Zakrzywiony Kunai 3 300
Bands
Tasak Bandyty 4 350
443d
Stalowy miecz 5 400
Sawer
Czerwone Ostrze 7 650
11x
Katana 8 850
442
Nocne ostrze 10 1000
Pobrane (3)
Ostrze dźwięku 13 1300
444
Katana Sasuke 15 1500 Ataki zadają dodatkowe (Lvl Raiton * 3000) obrażeń.
17
Kiba 20 2000 Każdy atak nas ładuje. Przy 3 ładunkach, a następnie wciśnięciu Q, wystrzelimy ładunek przed siebie zadając (Obrażenia fizyczne) + (Lvl Raiton * 5000) obrażeń pierwszej napotkanej osobie.
Item 3272
Piracki Miecz 25 3500
12x
Kabutowari 30 5500
290
Tanto 35 6000 Zabicie przeciwnika odnowi 1/10 aktualnego zdrowia.
142x
Raijin no Ken 40 8000

Zadajemy dodatkowo (Lvl Raiton * 3000) obrażeń przy uderzeniu.

276x
Ishiken 43 9000
Item 3326
Kamienny Miecz 48 11000
15x
Nuibari 53 13000 Po zaatakowaniu przynajmniej 2 osób, a następnie wciśnięciu Q, paraliżujemy ich na 5 sekund przywołując do siebie.
16x
Shibuki 55 15000 Każdy atak nas ładuje. Przy 3 ładunkach, a następnie wciśnięciu Q, zasłonimy się bronią powodując wybuch, który zada w zasięgu 3 metrów obok (Obrażenia fizyczne).
Item 3304
Krzywa Stal 60 17000
13x
Hiramekarei Kaiho 63 18000 Nasze ataki ignorują 50% pancerza przeciwnika.
14x
Kubikiribocho 65 20000 Nasze ataki zadają dodatkowe 30% brakującego zdrowia przeciwnika.
105
Kosa Hidana 68 22000

Każdy atak leczy nas regenerując 2% maksymalnego zdrowia.

Item 5953
Boskie ostrze 73 25000
123
Kusanagi 78 26500 Przy śmierci mamy 30% szans, iż odrodzimy się w tym samym miejscu bez konsekwencji.
439
Biały Kieł 80 28000 Ataki krytyczne regenerują 1/10 aktualnego zdrowia.
106
Samehada 83 30000 Każdy atak regeneruje nas dodając 10% aktualnej chakry przeciwnika, zabierając ją tym samym właścicielowi.
Item 3269
Krwawa Mgła 87 33000 Nasze ataki zadają dodatkowe 50% brakującego zdrowia przeciwnika.
225v
Kurosawa 90 33000

Item 6628

Boskie Hiramekarei

93 34000
270
Biburato 95 35000
Item 3267
Miecz Tobiramy 98 38000
276x
Shichiseiken 100 40000 Z każdym atakiem zapamiętujemy najczęściej używane słowo przeciwnika. Przy 10 ataku przeklinamy jego duszę. Każdy atak zabiera 100 punktów chakry.
2339
Wiertło Kimmimaro 105 50000
135x
Nunoboko 110 60000 Aby użyć, należy być Jinchuuriki Juubiego. Nasze ataki blokują regenerację chakry oraz zdrowia u przeciwnika na 5 sekund.
Item 8751
Pięciolistny Miecz 115 70000
151j
Żabi Artefakt 120 75000
294
 Żabie Miecze 125 78000
9942
Kij Momoshikiego 130 80000 Zasięg ataków wręcz zwiększony do dwóch metrów.
337jh
Katana Otsutsuki 135 85000
Item 3409
Enma 140 100000
722
Totsuka 150 250000 Nasze ataki ranią osoby w pobliżu do 5 metrów, zadając im wartość zadawanych obrażeń.

Broń Miotana

Zakładana do kieszeni. Użycie pod F1/F2 rzuca w przeciwnika. Użycie ataków dystansowych trenuje poziom BukiJutsu.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Obrażenia Zastosowanie
Item 3287
Kamień - 1000
269
Hikaridama - - Oślepiamy trafione cele na sekundę.
Shurikenn
Shuriken 5 2000
Item 3277
Kunai 10 3000
15x
Senbon 15 4000
2543
Wybuchowa Notka 20 5000 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
493
Zatruty Senbon 25 6000 Zatruwamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
108
Fuuma Shuriken 30 7000
Item 9304
Suna Shuriken 35 8000
Item 8668
Bomba Dymna 40 - Oślepiamy trafione cele na trzy sekundy.
2464
Jiton Kunai 45 10000
2467
Doton Kunai 50 14000
2474
Suiton Kunai 55 18000
2473
Raiton Kunai 60 20000
2479
Katon Kunai 65 25000 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
2547
Medyczne Senbony 70 - Regenerujemy 1/10 maksymalnego zdrowia celu.
107
Wybuchowy Kunai 80 45000 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
Pobrane (1)h
Włócznia Shukaku 100 60000
Item 6494
Lodowe Senbony - 80000 Wymagany klan Yuki. Paraliżujemy trafiony cel na jedną sekundę.
Item 3306
Hiraishin Kunai - 100000 Wymagany klan Namikaze. Rzucamy kunaiem w dowolne miejsce na terenie naznaczając je. Po kliknięciu przycisku Q pojawimy się w nim odzyskując kunai, zadając w zasięgu 5 metrów (Obrażenia dystansowe) obrażeń.
2470
Enton Shuriken 110 120000 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
Item 9303
Akuma Shuriken 120 140000
Item 9305
Otsutsuki Shuriken 130 160000
Mech56
Mecha Shuriken 140 180000
723
Yasaka no Magatama 150 200000 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.

Broń ShurikenJutsu

Zakładana na lewą rękę. Użycie ataków dystansowych trenuje poziom BukiJutsu.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Obrażenia Zastosowanie
338
Proca 1 3000
603
Jouhyou 5 5000
227
Parasol 10 8000
591
Łańcuch 15 12000
196
Łuk 20 15000
604
Wyrzutnia 25 18000
138x
Mateki 30 20000
224
Kosa Hanzou 45 26000
271
Kusarigama 65 35000
328jkkj
Parasol Aoi 80 50000
169z
Kij Yagury 100 70000
122
Gunbai 120 80000 Co 10 sekund odbija atak niefizyczny w przeciwnika.
129
Bashosen 130 90000
143x
Shakujo - 100000 Aby użyć, należy być Jinchuuriki Juubiego. Regeneracja chakry zwiększa się o 100 punktów.
293hjhjh
Włócznia Otsutsuki 140 130000
720
Łuk Susanoo 150 250000 Nasze ataki podpalają cel zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
Wedka
Wędka Urashikiego 150 150000 Każdy atak odbiera kolejne 1/20 maksymalnej chakry przeciwnikowi przyłączając tę wartość do naszej maksymalnej chakry na minutę.
Aob
Minigun 170 180000
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.