27
Lista broni znajdujących się w rozgrywce. Droga do ich zdobycia jest możliwa na różne sposoby: poprzez zakup, zdobywanie doświadczenia, lub też wykonywaniem misji. Należy zwrócić również uwagę na to, iż broń wypada po śmierci.

Broń Pomocnicza

Zakładana na prawą rękę.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Zastosowanie
Tool
Naukowe Narzędzie 0

Zaznaczając cel pobieramy informacje o ostatniej użytej technice celu.

Przycisk U natychmiast wyzwoli zapisaną technikę. Można użyć co 10 sekund.

Item 7704
Rękawica Pociskowa 10 Rzuty dystansowe regenerują 1/10 aktualnego zdrowia.
Item 3433
Bandaże 25 Zwiększa obrażenia fizyczne o (Lvl TaiJutsu * 5).
2381
Naramiennik Zabuzy 35 Zwiększa obrażenia niefizyczne o (Lvl NinJutsu * 5). Szybkość ataku zwiększona o 50ms.
Item 6466
Haridoku 50 Zwiększa obrażenia dystansowe o (Lvl BukiJutsu * 5).
2440
Naramiennik Sasuke 85 Zwiększa obrażenia niefizyczne o (Lvl NinJutsu * 6). Szybkość ataku zwiększona o 100ms.
Item 3322
Rękawica ANBU 100 Zwiększa obrażenia fizyczne o (Lvl KenJutsu * 8).
2447
Naramiennik Rocka Lee 130 Zwiększa obrażenia fizyczne o (Lvl TaiJutsu * 8). Szybkość ataku zwiększona o 150ms.
Item 5815
Pancerne Ramię 150 Pancerz zwiększony o (Lvl Kekkei Genkai * 5).
2166
Bateria 185 Bariera zwiększona o (Lvl Kekkei Genkai * 5).
2170
Enton 200 Nasze ataki podpalają wrogów, zadając 1/10 obrażeń przez 5 sekund.
130
Benihisago 230 Użyta na przeklętym przeciwniku powoduje jego natychmiastową śmierć, oraz zapieczętowanie jego chakry w Benihisago. Zapieczętowane punkty chakry przechodzą na maksymalną wartość naszej chakry.
133x
Kohaku no Johei 230 Jeżeli przeciwnik jest nieprzytomny, wysysamy z niego Bijuu pozbawiając go Bijuu. Znika po użyciu.
677
Ropusza Tarcza 250 Pancerz zwiększony o (Lvl Kekkei Genkai * 8).
543
Odbiornik Mecha 280 Bariera zwiększona o (Lvl Kekkei Genkai * 8).
147bvc
Icha Icha Paradaisu 0 Pierwsza część książki z serii Icha Icha. Zwiększa szansę na kontrę i blok o 2%. Dostępna od 13 roku życia.
147bvc
Icha Icha Baiorensu 0 Druga część książki z serii Icha Icha. Zwiększa szansę na kontrę i blok o 3%. Dostępna od 16 roku życia.
147bvc
Icha Icha Takutikusu 0 Trzecia część książek z serii Icha Icha. Zwiększa szansę na kontrę i blok o 5%. Dostępna od 18 roku życia.
147bvc
Opowieść o Odważnym Ninja 0 Pierwsza, legendarna książka Jiraiyi. Zwiększa szansę na kontrę i blok o 10%. Dostępna od 21 roku życia.

Broń TaiJutsu

Zakładana na lewą rękę. Użycie ataków wręcz trenuje poziom TaiJutsu. Ataki TaiJutsu są mocniejsze, jednakże wolniejsze od ataków KenJutsu.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Obrażenia Zastosowanie
2421
Rękawice 1 30
Item 3281
Rękawice Bandyty 5 50
3056
Rękawice Haku 10 75
70c
Czarne Rękawice 15 85
2188
Lodowe Ostrza 20 100
2438
Rękawice Assasina 25 130
2420
Rękawice Dźwięku 30 160
71
Rękawice Torune 35 190
2432
Biały Kastet 40 230
2434
Rękawica Lee 45 270
7898
Ostra Rękawica 50 320
2514
Maczuga Bandyty 55 350
2385
Rękawica Jintonu 60 390
2394
Rękawica Dotonu 65 430
2395
Rękawica Fuutonu 70 460
2408
Rękawica Suitonu 80 520
2423
Rękawica Raitonu 85 550
3961
Rękawica Katonu 85 560
268
Szpony 90 600
2450
Ręka Kakuzu 90 620
3542
Młot 95 650
440
Kyomei Supika 95 700 Trenuje TaiJutsu. Ataki ogłuszają przeciwnika na 5 sekund.
104
Kastet 100 740 Zadajemy dodatkowo (Lvl NinJutsu * 30) obrażeń przy uderzeniu.
Item 7810
Rękawica Chiriku 105 780
3290
Metalowe Rękawice 110 800
272
Maczuga 115 830 Nasze ataki ranią osoby w pobliżu do 3 metrów, zadając im 1/3 zadawanych obrażeń.
121
Nunchaku 115 860

2345
Rękawice Samuraia 120 890
3278
Zakamuflowane Rękawice 120 910
3313
Wściekłe Rękawice 125 930
9932
Spokojne Rękawice 130 950
441
Podwójny kastet 135 980 Zadajemy dodatkowo (Lvl NinJutsu * 50) obrażeń przy uderzeniu.
195
Rękawice IV Raikage 140 1000
9812
Piaskowe Rękawice 145 1040
2187
Krwawe Rękawice 150 1070
2189
Ostrza Rantonu 155 1120
266
Diamentowy Kij 160 1250
Item 6816
Nunchaku Gaia 165 1300
Item 5540
Przeklęta Rękawica 170 1400
9259
Cieniste Ostrza 180 1550
9257
Rękawice Yotonu 190 1750
7379
Rękawica Madary 195 1900
213s
Kokinjo 200 2000 Wysysamy z przeciwnika przy uderzeniu 1/3 maksymalnej chakry zamieniając ją na nasze dodatkowe punkty ataku na okres 10 sekund.
Item 8861
Pięciolistna Rękawica 215 2200
3279
Nocna Pięść 220 2300
Żabier
Żabie Rękawice 230 2450
Item 7784
Rękawica Otsutsuki 235 2500
9940
Ostrza Kinshikiego 250 2600 Ataki zadają dodatkowe (Lvl NinJutsu * 80) obrażeń.
8095
Rękawice Chimery 260 2700
Mechsa
Mecha Rękawice 275 2800
552
Rękawice Yagai 285 2900 Bramy przestają odbierać nam zdrowie.
721
Pięść Susanoo 250 3000 Nasze ataki ranią osoby w pobliżu do 5 metrów, zadając im wartość zadawanych obrażeń.

Broń KenJutsu

Zakładana na lewą rękę. Użycie ataków wręcz trenuje poziom KenJutsu. Ataki KenJutsu są szybsze, jednakże słabsze od ataków TaiJutsu.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Obrażenia Zastosowanie
Item 3273
Drewniany Miecz 1 15
2s
Pręt 2 30
Pobranejn
Zakrzywiony Kunai 5 45
Bands
Tasak Bandyty 10 60
443d
Stalowy miecz 15 70
Sawer
Czerwone Ostrze 20 85
11x
Katana 25 100
442
Nocne ostrze 30 125
Pobrane (3)
Ostrze dźwięku 35 150
444
Katana Sasuke 40 180 Ataki zadają dodatkowe (Lvl Raiton * 30) obrażeń.
17
Kiba 45 230 Każdy atak nas ładuje. Przy 3 ładunkach, a następnie wciśnięciu Q, wystrzelimy ładunek przed siebie zadając (Obrażenia fizyczne) + (Lvl Raiton * 50) obrażeń pierwszej napotkanej osobie.
Item 3272
Piracki Miecz 50 250
12x
Kabutowari 60 280
290
Tanto 65 320 Zabicie przeciwnika odnowi 1/10 aktualnego zdrowia.
142x
Raijin no Ken 70 360

Zadajemy dodatkowo (Lvl Raiton * 30) obrażeń przy uderzeniu.

276x
Ishiken 80 380
Item 3326
Kamienny Miecz 85 400
15x
Nuibari 90 410 Po zaatakowaniu przynajmniej 2 osób, a następnie wciśnięciu Q, paraliżujemy ich na 5 sekund przywołując do siebie.
16x
Shibuki 100 420 Każdy atak nas ładuje. Przy 3 ładunkach, a następnie wciśnięciu Q, zasłonimy się bronią powodując wybuch, który zada w zasięgu 3 metrów obok (Obrażenia fizyczne).
Item 3304
Krzywa Stal 110 440
13x
Hiramekarei Kaiho 115 460 Nasze ataki ignorują 50% pancerza przeciwnika.
14x
Kubikiribocho 120 480 Nasze ataki zadają dodatkowe 30% brakującego zdrowia przeciwnika.
105
Kosa Hidana 130 500

Każdy atak leczy nas regenerując 2% maksymalnego zdrowia.

Item 5953
Boskie ostrze 135 520
123
Kusanagi 140 550 Przy śmierci mamy 30% szans, iż odrodzimy się w tym samym miejscu bez konsekwencji.
439
Biały Kieł 150 600 Ataki krytyczne regenerują 1/10 aktualnego zdrowia.
106
Samehada 160 750 Każdy atak regeneruje nas dodając 10% aktualnej chakry przeciwnika, zabierając ją tym samym właścicielowi.
Item 3269
Krwawa Mgła 170 800 Nasze ataki zadają dodatkowe 50% brakującego zdrowia przeciwnika.
225v
Kurosawa 185 850

Item 6628

Boskie Hiramekarei

190 900
270
Biburato 200 950
Item 3267
Miecz Tobiramy 210 1000
276x
Shichiseiken 220 1100 Z każdym atakiem zapamiętujemy najczęściej używane słowo przeciwnika. Przy 10 ataku przeklinamy jego duszę. Każdy atak zabiera 100 punktów chakry.
2339
Wiertło Kimmimaro 235 1250
135x
Nunoboko 240 1400 Aby użyć, należy być Jinchuuriki Juubiego. Nasze ataki blokują regenerację chakry oraz zdrowia u przeciwnika na 5 sekund.
Item 8751
Pięciolistny Miecz 250 1650
151j
Żabi Artefakt 255 1700
294
 Żabie Miecze 260 1850
9942
Kij Momoshikiego 270 2000 Zasięg ataków wręcz zwiększony do dwóch metrów.
337jh
Katana Otsutsuki 275 2100
Item 3409
Enma 285 2300
722
Totsuka 250 2500 Nasze ataki ranią osoby w pobliżu do 5 metrów, zadając im wartość zadawanych obrażeń.

Broń Miotana

Zakładana do kieszeni. Użycie pod F1/F2 rzuca w przeciwnika. Użycie ataków dystansowych trenuje poziom BukiJutsu.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Obrażenia Zastosowanie
Item 3287
Kamień - 10
269
Hikaridama - - Oślepiamy trafione cele na sekundę.
Shurikenn
Shuriken 5 20
Item 3277
Kunai 10 30
15x
Senbon 15 40
2543
Wybuchowa Notka 35 50 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
493
Zatruty Senbon 50 60 Zatruwamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
108
Fuuma Shuriken 75 70
Item 9304
Suna Shuriken 90 80
Item 8668
Bomba Dymna 100 - Oślepiamy trafione cele na trzy sekundy.
2464
Jiton Kunai 125 100
2467
Doton Kunai 150 140
2474
Suiton Kunai 165 180
2473
Raiton Kunai 175 200
2479
Katon Kunai 185 250 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
2547
Medyczne Senbony 190 - Regenerujemy 1/10 maksymalnego zdrowia celu.
107
Wybuchowy Kunai 190 450 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
Pobrane (1)h
Włócznia Shukaku 200 600
Item 6494
Lodowe Senbony - 800 Wymagany klan Yuki. Paraliżujemy trafiony cel na jedną sekundę.
Item 3306
Hiraishin Kunai - 1000 Wymagany klan Namikaze. Rzucamy kunaiem w dowolne miejsce na terenie naznaczając je. Po kliknięciu przycisku Q pojawimy się w nim odzyskując kunai, zadając w zasięgu 5 metrów (Obrażenia dystansowe) obrażeń.
2470
Enton Shuriken 215 1200 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
Item 9303
Akuma Shuriken 225 1400
Item 9305
Otsutsuki Shuriken 230 1600
Mech56
Mecha Shuriken 245 1800
723
Yasaka no Magatama 250 2000 Podpalamy trafiony cel, zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.

Broń ShurikenJutsu

Zakładana na lewą rękę. Użycie ataków dystansowych trenuje poziom BukiJutsu.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Obrażenia Zastosowanie
338
Proca 1 30
603
Jouhyou 5 50
227
Parasol 25 80
591
Łańcuch 40 120
196
Łuk 65 150
604
Wyrzutnia 80 180
138x
Mateki 100 200
224
Kosa Hanzou 135 260
271
Kusarigama 150 350
328jkkj
Parasol Aoi 165 500
169z
Kij Yagury 180 700
122
Gunbai 200 800 Co 10 sekund odbija atak niefizyczny w przeciwnika.
129
Bashosen 230 900
143x
Shakujo - 1000 Aby użyć, należy być Jinchuuriki Juubiego. Regeneracja chakry zwiększa się o 100 punktów.
293hjhjh
Włócznia Otsutsuki 245 1300
720
Łuk Susanoo 250 2500 Nasze ataki podpalają cel zadając 1/10 obrażeń dystansowych przez 5 sekund.
Wedka
Wędka Urashikiego 250 1500 Każdy atak odbiera kolejne 1/20 maksymalnej chakry przeciwnikowi przyłączając tę wartość do naszej maksymalnej chakry na minutę.
Aob
Minigun 265 1800
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.