FANDOM

Jikukan Ido - to zaawansowane ninjutsu czasoprzestrzenne, dzięki któremu poradzimy sobie w walce defensywnie, jak też ofensywnie. Aby otrzymać specjalizację, należy mieć 100000 kontroli chakry.

  • Jest również możliwa nauka, oraz użycie technik Jikukan Ido mając założony Mangekyou Sharingan Obito. Tracimy wtedy jednak pasywną umiejętność.

Jako użytkownik czasoprzestrzennego NinJutsu, za pomocą przycisku Shift+LPM teleportujemy się do wybranego miejsca po dwóch sekundach. Negatywne efekty występujące w wymiarach przestają na nas działać.

1k
Jigen

Przenosimy się do wymiaru czasoprzestrzennego wraz z obiektami w zasięgu. Będąc użytkownikiem czasoprzestrzennego NinJutsu, w wymiarze czasoprzestrzennym otrzymujemy 30% obrażeń ze wszystkich źródeł. W przypadku użycia techniki w wymiarze, przeniesiemy się wraz z obiektami w zasięgu do losowego wymiaru.

300 0/5 3
2k
Kamui

Skupiamy się na określonym celu nakładając na niego wsysający wymiar, zadając co sekundę (Lvl Kekkei Genkai * 35000) obrażeń. Każda sekunda działania techniki odbiera nam 1/10 punktów maksymalnego zdrowia.

80/sec

0/5 15
3k
Shinto

Stajemy się niewrażliwi na obrażenia wyłączając jednocześnie paraliż oraz ogłuszenie. Wykonanie ataku przerwie efekt.

100/sec 0/5 1
Kamuishuriken
Kamui Shuriken

Wypuszczamy z wymiaru ogromne shurikeny w każdym kierunku o szerokości 5 metrów zadając obiektom (Lvl Kekkei Genkai * 25000) obrażeń. Shurikeny odbijają się od trafionego celu powtarzając proces.

100 0/5 30
Katon
Katon: Bakufu Ranbu

Otaczamy się wsysającym ogniem, zadając obiektom w zasięgu (Lvl Kekkei Genkai * 35000) + (Lvl Katon * 35000), oraz podpalając ich, zadając wartość obrażeń przez 5 sekund.

350 0/5 15
6k
Hangeki

Po użyciu techniki możemy wpisać numer terenu, na który się przeniesiemy, jeżeli jest dostępny.

500 10/60 Cały Świat