Jiongu - znając wnętrze ludzkiego ciała możemy manipulować nim na własną korzyść.

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie wiedzy o ludzkim ciele. Zabicie dowolnej istoty regeneruje 1/5 maksymalnego zdrowia a co 5 sekund efekt regeneruje całe zdrowie oraz wszystkie kończyny. Stalowe zdrowie pozwala zwiększyć maksymalne zdrowie o (Pancerz * 5) punktów.

Dobicie gracza wyrywa jego serce dla nas, uzyskując jego pierwszą naturę chakry, oraz odbierając mu ją. Jeżeli serce zostanie użyte podczas śmierci, natychmiast odzyskamy całe zdrowie przerywając efekt śmierci. Każdy wypełniony slot na naturę chakry zwiększa nasze maksymalne zdrowie o 1/5. Maski używają specjalnej umiejętności przy każdym trzecim ataku.

Wygląd Nazwa Opis Chakra W/C Zasięg
Kanibalizm1
Hato

Przesyłamy energię życiową przez nasze przywołania regenerując im 1/3 maksymalnej ilości zdrowia. Technika użyta podczas śmierci poświęca losową naturę chakry aby anulować efekt śmierci.

30 3/0 Cały Teren
2u
Doton: Domu Obrażenia fizyczne zostają zwiększone o stalowe zdrowie, przebijając się przez pancerz przeciwnika. Uderzenia rozchodzą się na trzy metry atakując wszystkich w zasięgu rażenia. 

15/sec

0/5 1
3u
Fuuton: Atsugai

Przywołujemy maskę powietrza. Jej specjalną umiejętnością jest wytworzenie wiru wokół terenu, zadając (Lvl Fuuton * 2500) obrażeń wszystkim obiektom w zasięgu ogłuszając ich na dwie sekundy. Zdrowie maski ma mnożnik x3 + (Lvl Fuuton * 1500) punktów, oraz ataku x2 + (Lvl Fuuton * 5000).

50 0/5 10
4u
Raiton: Gian

Przywołujemy maskę błyskawic. Jej specjalną umiejętnością jest wytworzenie błyskawicy o szerokości trzech metrów, która leci przed siebie zadając wszystkim na drodze (Lvl Raiton * 3500) obrażeń oraz paraliżując ich na dwie sekundy. Zdrowie maski ma mnożnik x3 + (Lvl Raiton * 1500) punktów, oraz ataku x2 + (Lvl Raiton * 5000).

50 0/5 10
5u
Katon: Zukokku

Przywołujemy maskę ognia. Jej specjalną umiejętnością jest wytworzenie kul ognia, które następnie wyrzuca w stronę celu zadając każdą z nich (Lvl Katon * 3000) obrażeń oraz podpalając na 3 sekundy, zadając wartość obrażeń. Zdrowie maski ma mnożnik x3 + (Lvl Katon* 1500) punktów, oraz ataku x2 + (Lvl Katon * 5000).

50 0/5 10
6u
Jiongu Każdy atak fizyczny paraliżuje na 2 sekundy oraz jest samonaprawadzający. Kliknięcie na teren za pomocą Shift + PPM w określonym miejscu spowoduje wysłaniem naszych macek pod ziemię, z których wyjdą po sekundzie zadając (Obrażenia fizyczne) + (Lvl Kekkei Genkai * 3000) obrażeń osobom, które tam stały. 30/sec 0/10 Cały Teren