FANDOM

Jiongu - znając wnętrze ludzkiego ciała możemy manipulować nim na własną korzyść.

Jesteśmy ekspertami w dziedzinie wiedzy o ludzkim ciele. Zabicie dowolnej istoty regeneruje 1/10 aktualnego zdrowia a co 5 sekund efekt regeneruje całe zdrowie oraz wszystkie kończyny. Stalowe zdrowie pozwala zwiększyć maksymalne zdrowie o (Pancerz / 10) punktów.

Jesteśmy również bardzo dobrzy w targowaniu się. Dzięki temu, otrzymujemy trzy razy więcej Ryo za sprzedaż przedmiotów.

Dobicie gracza wyrywa jego serce dla nas. Jeżeli serce zostanie użyte podczas śmierci, natychmiast odzyskamy całe zdrowie przerywając efekt śmierci. Każdy wypełniony slot na naturę chakry zwiększa nasze maksymalne zdrowie o (Lvl Natury * 1500). Maski używają specjalnej umiejętności przy każdym trzecim ataku.

Kanibalizm1
Hato

Użyte na umierającym przeciwniku wyrwie jego serce, dołączając jego losową naturę chakry do naszych pozbawiając go jednocześnie tej natury.

30 3/0 3
2u
Doton: Domu Obrażenia fizyczne zostają zwiększone o stalowe zdrowie, przebijając się przez 10% pancerza przeciwnika. Uderzenia rozchodzą się na trzy metry atakując wszystkich w zasięgu rażenia. 

15/sec

0/5 1
3u
Fuuton: Atsugai

Przywołujemy maskę powietrza. Jej specjalną umiejętnością jest wytworzenie wiru wokół terenu, zadając (Lvl Fuuton * 15000) obrażeń wszystkim obiektom w zasięgu ogłuszając ich na dwie sekundy. Zdrowie maski ma mnożnik x3 + (Lvl Fuuton * 8500) punktów, oraz ataku x2 + (Lvl Fuuton * 8500).

50 0/5 10
4u
Raiton: Gian

Przywołujemy maskę błyskawic. Jej specjalną umiejętnością jest wytworzenie błyskawicy o szerokości trzech metrów, która leci przed siebie zadając wszystkim na drodze (Lvl Raiton * 15000) obrażeń oraz paraliżując ich na dwie sekundy. Zdrowie maski ma mnożnik x3 + (Lvl Raiton * 8500) punktów, oraz ataku x2 + (Lvl Raiton * 8500).

50 0/5 10
5u
Katon: Zukokku

Przywołujemy maskę ognia. Jej specjalną umiejętnością jest wytworzenie kul ognia, które następnie wyrzuca w stronę celu zadając każdą z nich (Lvl Katon * 15000) obrażeń oraz podpalając na 3 sekundy, zadając wartość obrażeń. Zdrowie maski ma mnożnik x3 + (Lvl Katon* 8500) punktów, oraz ataku x2 + (Lvl Katon * 8500).

50 0/5 10
6u
Jiongu Kliknięcie na teren za pomocą Shift + LPM w określonym miejscu spowoduje wysłaniem naszych macek pod ziemię, z których wyjdą po sekundzie zadając (Lvl Kekkei Genkai * 15000) obrażeń osobom, które tam stały. 30/sec 0/10 Cały Teren