FANDOM

Klan Joestar to rodzina premium, wyróżniająca się symbolem gwiazdy na ramieniu. Oprócz angielskich korzeni wyróżnia ich również zadatek do posiadania mocy supernaturalnych pozwalających im kontrolować Standy oraz supernaturalną chakrę - Hamon, zawierającą moc energii słonecznej, dzięki czemu zadają obrażenia penetracyjne. 

Wywodząc się z rodziny Joestar jesteśmy świetnymi wojownikami. Każda sekunda walki zwiększa naszą męskość dzięki czemu przeciwnik przestaje skupiać się na walce, tylko na naszym wyglądzie oraz dziwnych pozach. Dez-orientacja przeciwnika blokuje używanie technik na okres dwóch sekund.

Wygląd Nazwa Opis
J1
Hamon

Wytwarzamy w ciele ładunki POTĘŻNEJ energii. Nasze ataki fizyczne przez następną minutę będą zadawały dodatkowe 50% obrażeń oraz będą nakładały głębokie rany wampirom blokując regenerację zdrowia.

J2
Hermit Purple Podłączamy się pod sparaliżowanego przeciwnika, który ma mniej niż połowę maksymalnego zdrowia powodując, iż zakłócamy jego połączenie internetowe zwiększając ping o 500ms na trzy sekundy. Technika podpięta pod nas hackuje server wymuszając priorytet a tym samym usuwając lagi.
J4
Star Platinium Zwiększamy prędkość ataku do 100ms oraz szansę na atak krytyczny do 100% paraliżując na pięć sekund trafionego przeciwnika krzycząc ORAORAORA.
J3
Gold Experience Wyznaczamy obiekt, któremu przywrócimy do sprawności wszystkie kończyny wypełniając je własną energią życiową, dzięki czemu zwiększamy zdrowie obiektu o (10% naszego maksymalnego zdrowia). Kończyny są sprawne tylko podczas przebywania na tym samym terenie.
J5
ROADROLLER Użycie techniki podczas skoku spowoduje zrzuceniem na przeciwnika ogromnej ciężarówki przygniatając go paraliżem na następną minutę oraz zabierając 2/3 maksymalnego zdrowia.
J6
ZA WARUDO Zatrzymujemy czas na całym terenie blokując jakiekolwiek reakcje ze strony wszystkich obiektów na 10 sekund. W tym czasie wszystkie zadane przez nas obrażenia reszcie obiektów zostaną wywołane po upływie czasu.