To zaawansowana specjalizacja, której nauki pobierał Orochimaru chcąc osiągnąć życie wieczne wykorzystując do tego celu ciała innych osób.

  • Możemy wyjść ze świata zmarłych w dowolnym momencie na przycisku P.
  • Zadawanie nam obrażeń, kiedy mamy więcej aktualnego zdrowia niż przeciwnik powoduje u niego dotkliwy strach, paraliżując go za każdym razem na trzy sekundy.
  • Otrzymujemy dostęp do technik przeklętej pieczęci bez potrzeby posiadania pieczęci.
Wygląd Nazwa Opis Chakra W/C Zasięg
1jb
JuinJutsu Technikę można użyć, jeżeli nasza postać ma przynajmniej 100 pustych zwojów. Nakładamy na cel przeklętą pieczęć, tracąc 100 pustych zwojów. Przeklęta pieczęć pozwoli mu uczyć się technik przeklętej pieczęci . 100 0/1 3
Nie2
Shoshagan

Wymagana specjalizacja Nieśmiertelność. Po użyciu zmieniamy imię postaci na wpisaną nazwę.

500 0/60 1
Nie3
Sen'ei Tajashu

Otaczamy się jadowitymi wężami atakując wszystkie obiekty w zasięgu, zadając (Mutacja * 8500) obrażeń, odbierając (Mutacja/10)% aktualnego zdrowia co sekundę przez 5 sekund.

50 0/5 10
Nie4
Kawarimi Kiedy posiadamy poniżej 1/3 maksymalnego zdrowia zrzucamy poprzednią powłokę przechodząc do nowej, odzyskując maksymalne zdrowie oraz utracone kończyny. 300 0/5 1
Nie5
Yamata Wchodzimy na gigantycznego węża o ośmiu głowach, powodując iż nasze ataki fizyczne są pociskami zadającymi (Mutacja * 8500) obrażeń, odbierając (Mutacja/10)% aktualnego zdrowia co sekundę przez 5 sekund. 50/sec 0/60 1
6y
Fushi Tensei

Aby użyć, ofiara musi być nieprzytomna, a my więcej niż 50 lat. Zmieniamy hasło przeciwnika na własne blokując jednocześnie dostęp do obecnej postaci.

150 10/60 3
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.