Naruto New World Wiki
Advertisement
Naruto New World Wiki

Kama, czyli inaczej tatuaże to tajemna moc pozyskiwana podczas zabijania członków klanu Otsutsuki. Podczas zabójstwa członka klanu Otsutsuki istnieje minimalna szansa na aktywację losowej Kamy. Kamy po aktywacji nie można już zdjąć. Jeżeli została aktywowana, to każde zabójstwo członka klanu Otsutsuki rozwija ścieżkę umiejętności Kama o jeden punkt. Każdy poziom Kamy obniża nasze maksymalne zdrowie o 1% oraz jego regenerację o 1% jeżeli posiadamy Kamę. Aktywacja Kamy przyznaje nam patrona , w zależności od Otsutsuki, którego zabiliśmy zdobywając Kamę.

Przy 30 poziomie Kamy otrzymujemy Chakrę Otsutsuki . Co 15 sekund nasza Kama pochłania nadciągające obrażenia niefizyczne blokując je, oraz dołączając ich (wartość / 100) do naszej bariery na 5 sekund.

Przy 50 poziomie Kamy nadpisujemy drugi klan, klanem Otsutsuki na stałe. Aktywujemy bonus patrona Otsutsuki .

Przy 70 poziomie Kamy patron wciela się w naszą osobowość, wydłużając czas działania patrona Otsutsuki o 30 sekund.

Przy maksymalnym poziomie Kamy patron przejmuje nasze ciało, blokując dostęp do postaci. Przejęcie następuje w momencie trafienia do świata zmarłych.

Kama

Wygląd Nazwa Działanie
1p.png
Życie Zwiększamy kradzież życia przy wszystkich obrażeniach o (Lvl Kamy / 10)% wartości obrażeń.
2p.png
Moc (Lvl Kamy / 5)% wartości obrażeń fizycznych jest dołączona do obrażeń niefizycznych.
3p.png
Równowaga Przy zejściu poniżej 30% chakry tracimy 50% maksymalnego zdrowia odzyskując całą chakrę. Raz na 15 - (Lvl Kamy / 20) sekund.
Smiercg.png
Śmierć Zabicie dowolnego przeciwnika zregeneruje 1/3 maksymalnego zdrowia oraz chakry. Raz na 15 - (Lvl Kamy / 20) sekund.
Wzrok.png
Wzrok (Lvl Kamy / 5)% wartości obrażeń fizycznych jest dołączona do obrażeń dystansowych.
Przetrwanie.png
Przetrwanie Przy zejściu poniżej 30% zdrowia tracimy 90% maksymalnej chakry odzyskując całe zdrowie. Raz na 15 - (Lvl Kamy / 20) sekund.
Wąż.png
Wąż Mutacja zostaje zwiększona o (Lvl Kamy * 25)%. Zejście poniżej 50% zdrowia zwiększa tolerancję na mutacje o (Lvl Kamy * 30)%.
Natura.png
Natura Obrażenia naturalne rosną o (Lvl Kamy * 1500) punktów. Zabicie dowolnego przeciwnika regeneruje (Lvl Kamy) energii naturalnej.
Dusza.png
Dusza Nasze ataki regenerują barierę o wartości (Lvl Kamy / 10)% wartości obrażeń. 
Echo.png
Echo Limit prędkości ataku zostaje przesunięty o (Lvl Kamy)ms. Prędkość ataku wzrasta o (Lvl Kamy * 3)ms. Zabicie dowolnego przeciwnika przyśpiesza prędkość ruchu.
Wigor.png
Wigor Obrażenia fizyczne zostają zwiększone o (Lvl Kamy * 1500). Maksymalna energia rośnie o (Lvl Kamy * 50) punktów.
Demonk.png
Demon Szansa na zostanie Jinchuuriki wzrasta o (Lvl Kamy)%. Maksymalny poziom Kontroli Bijuu wzrasta do (Lvl Kamy / 10) poziomu.
Tatoocd.png
Ofiara Usuwamy efekt patrona oraz odbieranie zdrowia oraz jego regeneracji poprzez wyższy poziom Kamy.
Glebia.png
Głębia Obrażenia niefizyczne zostają zwiększone o (Lvl Kamy * 1500). Mamy 10% szans na uleczenie się otrzymanymi obrażeniami.

Techniki

Technik możemy nauczyć się u Kawakiego. Do ich użycia jest wymagana Kama.

Ikona Nazwa Opis Chakra W/C Zasięg
Kama1.png
Kama Rift Wymagany 10 poziom Kamy. Tworzymy wyrwę w wymiarze, teleportując siebie wraz z obiektami w zasięgu dwóch metrów do losowego wymiaru. 300 3/10 2
Kama2.png
Tsurane Wymagany 20 poziom Kamy. Wzmacniamy obrażenia sojuszników w zasięgu 3 metrów na następne 15 sekund, zwiększając je o (Lvl Kamy * 350) punktów. 150 0/30 3
Kama.png
Kama Wymagany 40 poziom Kamy. Wzmacniamy nasze obrażenia, zwiększając je o (Lvl Kamy * 350) punktów. 100/sec 0/5 1
Chikara.png
Chikara Wymagany 60 poziom Kamy. Nasz następny atak fizyczny wyzwoli wybuch, który pochłonie obiekty w zasięgu 15 metrów zadając im (Lvl Kamy * 500) obrażeń. 100 0/5 15
Kama5.png
Patron Wymagany 80 poziom Kamy. Wyzwalamy wybuch Kamy zadając obiektom w zasięgu 30 metrów (Lvl Kamy * 650) obrażeń. 350 3/15 30
Kama6.png
Shiki Wymagany 90 poziom Kamy. Każde zaznaczenie celu przeniesie nas do niego wyzwalając siłę Kamy, zadając (Lvl Kamy * 850) obrażeń. Można użyć co dwie sekundy. 150/sec 0/5 Cały Teren