FANDOM

55

To wyjątkowe przedmioty, do odblokowania przy pomocy nauki w określonym klanie lub specjalizacji.  Z powodu jej rzadkiego występowania jest chętnie przejmowana przez graczy w walce PvP, aby podnieść moc swojej postaci. Inną formą wszczepienia energii do swojego ciała są tatuaże .

Kekkei Genkai

Wygląd Nazwa Wypada Zastosowanie Lvl Skilla

Aktywacja przedmiotu Kekkei Genkai odbywa się automatycznie co pewien czas w trakcie rozgrywki, jeżeli posiadamy chociaż jedno wolne miejsce w ekwipunku oraz spełniamy wymagania na aktywację.

2365
Beczka Tak Zamykamy wybrany cel w beczce. Cel przez okres przebywania w beczce nie może wysyłać wiadomości oraz być widocznym dla innych. Użycie przycisku P wyzwala beczkę uwalniając przy nas przenoszony cel. 50FUIN, FuinJutsu
613
Ciężarki Treningowe Tak Ataki fizyczne podczas noszonych ciężarek stackują się. Przy 10 atakach fizycznych, ciężarki automatycznie się zdejmują zwiększając nasze obrażenia fizyczne o (Lvl TaiJutsu * 6500) oraz prędkość ruchu na 15 sekund. 50TAI, TaiJutsu
Ogien64
Odznaka Dwunastu Strażników Tak Zadawanie obrażeń niefizycznych leczy nas, regenerując 0/2/4/6/8% aktualnego zdrowia. 50KG, Sarutobi
Oroch
Przeklęty Pas Tak Każdy atak przeklina naszą duszę, zwiększając maksymalne pokłady chakry o 5 punktów, zmniejszając jednak maksymalne zdrowie o 1000 punktów. Maksymalnie 150 punktów. 50KG, Nieśmiertelność
256
Komórki Sage Mode Nie Zwiększamy regenerację zdrowia o (1/10 maksymalnego zdrowia). Mutacja wzrasta o 20%. 100KG,Masochizm
221
Pieczęć Hyuuga Nie Zabezpiecza nasze oczy przed wypadnięciem po śmierci. Działa raz na minutę. 80KG, Hyuuga
220
Byakugo no In Nie Regeneracja zdrowia zostaje zwiększona o (Maksymalna chakra * 100). Uniemożliwia śmierć naszej postaci ze względu na przekroczenie granicy wieku. 50MED, Medycyna
190
Zapalniczka Tak Palimy otrzymując 1/3 punktów maksymalnej chakry oraz zwiększoną regenerację chakry o 30% na minutę. 50KG, Sarutobi
137x
Celownik Optyczny Tak Otrzymujemy 100% szans na trafienie krytyczne a szansa na uszkodzenie/złamanie/odcięcie kończyny przeciwnika zwiększa się. 50KG, Bakuton
126
Rysunek Tak Malujemy otrzymując 1/3 punktów maksymalnej chakry oraz zwiększoną regenerację chakry o 30% na minutę. 50KG, Malowanie
179
Jidanda Tak

Broń dystansowa. Każdy rzut atakuje obiekty w zasięgu 5 metrów od celu. Obrażenia: 10000.

50BUKI, BukiJutsu
17238
Fajka Tak Broń dystansowa. Wysłane pociski w stronę sojusznika leczą 1/10 maksymalnego zdrowia. Obrażenia: 10000. 50KG, Shabondama
177
Pył Tak Nasza postać staje się niewidoczna na 10 sekund. Czas odnowienia: 30 sekund. 50KG, Jinton
182x
Origami Tak Ataki niefizyczne spowodują zyskaniem 10% szansy na unik przez następne 0/2/3/4/5 sekund. 50KG, Origami
186
Katsuyu Tak Kiedy mamy poniżej 30% maksymalnego zdrowia leczy nas odzyskując 0/20/30/40/50% maksymalnego zdrowia. Raz na 10 sekund. 30MED, Medycyna
55x
Kruk Tak Szansa na unik zwiększona o 5/10/15/20/25%. Udana kontra zwiększa obrażenia niefizyczne o 10% na 5 sekund. 50KG, GenJutsu
145x
Amulet Jashina Tak Zadawanie nam obrażeń, kiedy mamy mniej niż 30% maksymalnego zdrowia poskutkuje utratą przez wroga 1/3 maksymalnego zdrowia. Działa tylko dla wyznawców Jashina. 50KG,JuJutsu
64x
Guarda Tak

Szansa na blok zwiększona o 10/20/30/40/50%. Blokada ataku regeneruje 1/10 maksymalnej chakry.

50KG, Sabaku
277
Kościany Miecz Tak Każdy atak fizyczny nakłada utratę 10/15/20/25/30% maksymalnego zdrowia co sekundę przez 5 sekund. 50KG, Kaguya
124
Kyodai Sensu Tak Każdy atak mnoży obrażenia maksymalnie trzy razy. 50KG, TessenJutsu

Przeklęta Pieczęć

W zależności od aktywacji przeklętej pieczęci za pomocą Juinka , lub przy pomocy Orochimaru, otrzymamy losową przeklętą pieczęć. Mając założoną przeklętą pieczęć, mamy dostęp do technik JuinJutsu .

Wygląd Nazwa Opis
176
Ten no Juin Obrażenia niefizyczne zwiększają się o (Mutacja)%. Mutacja wzrasta o 15%.
Chi
Chi no Juin Obrażenia fizyczne zwiększają się o (Mutacja)%. Mutacja wzrasta o 15%.
Miz
Noun no Juin Maksymalne zdrowie zwiększa się o (Mutacja)%. Mutacja wzrasta o 15%.
Ibv
Iburi no Juin Bariera zwiększa się o (Mutacja)%. Mutacja wzrasta o 15%.
Jirj
Jirobo no Juin Pancerz zwiększa się o (Mutacja)%. Mutacja wzrasta o 15%.
Kid
Kidomaru no Juin Obrażenia dystansowe zwiększają się o (Mutacja)%. Mutacja wzrasta o 15%.
Tayh
Tayuya no Juin Maksymalna chakra zwiększa się o (Mutacja)%. Mutacja wzrasta o 15%.
Sak
Sakon no Juin Tolerancja na mutację zwiększa się o 100%. Mutacja wzrasta o 15%.

Kończyny

Wygląd Nazwa Opis Otrzymanie
279
Otsutsuki Rinnegan Do przeszczepu wymagany brak kończyny, ciało białego zetsu lub naturalna ręka. Do przeszczepu wymagany klan Otsutsuki. Aktywujemy specjalną odmianę Rinnegana w dłoni, dzięki czemu mamy dostęp do techniki Otsutsuki Rinnegan . Oprócz tego, zwiększamy maksymalne pokłady chakry o 300 punktów. Mutacja wzrasta o 10%. Otsutsuki, 100 KG.
Danz64
Zmutowana Ręka

Do przeszczepu wymagany brak kończyny, ciało białego zetsu lub naturalna ręka. Zyskujemy zmutowaną rękę pokrytą Sharinganami, dzięki czemu możemy użyć Izanagi oraz Izanami co 5 sekund. Mutacja wzrasta o 30%.

Shimura, 100 KG.
546
Ciało Białego Zetsu Zastępujemy utraconą rękę lub nogę ciałem białego zetsu. Mutacja wzrasta o 20%. Zetsu

Oczy

Aktywacja oczu odbywa się automatycznie co pewien czas w trakcie rozgrywki. Aby aktywować, należy spełnić wymagania oraz mieć wolne oba miejsca na oczy w przypadku aktywacji oczu, które nie wymagają poprzedniego stadium.

Wygląd Nazwa Wypada Zastosowanie Otrzymanie
Delta
Delta Tak Dostęp do technik Mecha . Podczas śmierci wysadzamy się w promieniu 15 metrów zadając (Obrażenia niefizyczne * 3) obrażeń odzyskując maksymalne zdrowie oraz chakrę. Efekt może wystąpić trzy razy na minutę. Delta
Ranmaru
Oczy Ranmaru Tak ? ?
Ketsu
Ketsuryugan Tak Zwiększa barierę o (Lvl Kekkei Genkai * 5000) punktów.  Chinoike, 100 KG.
Demon
Oczy Kazumy Nie

Działa od 120 poziomu. Pozwala zobaczyć przyszłość kosztem 1/3 maksymalnego poziomu doświadczenia.

Przycisk Q: Resetujemy przepowiednię otrzymując losową przepowiednię.

Przycisk E: Resetujemy aktywację Kekkei Genkai pozwalając ponownie aktywować.

Przycisk R: Resetujemy błogosławieństwo otrzymując losowy rodzaj Sharingana podczas aktywacji.

Shion
Senni64i
Sage Mode Nie Zwiększa maksymalne zdrowie o (energia naturalna * 500). SenJutsu, 100 KG.
Senn64
Bijuu Sage Mode Nie Zwiększa maksymalne zdrowie o (energia naturalna * 1000).  Sage Mode, Jinchuuriki.
Shins
Shin Mangekyou Sharingan Tak Co 10 sekund zablokujemy zbliżające się obrażenia odbijając je w przeciwnika, dodatkowo zadając (Jego obrażenia fizyczne) obrażeń. Shin Uchiha
Itamirinn
Itami Rinnegan Tak

Na przycisku Q cofniemy czas o 5 sekund odzyskując wartość zdrowia oraz chakry, jaką posiadaliśmy w tamtym momencie pojawiając się w dawnym miejscu.

Na przycisku E kosztem 2/3 maksymalnego zdrowia zatrzymamy czas w miejscu na 5 sekund paraliżując wszystkich oprócz nas, jednocześnie blokując na ten czas możliwość wykonywania przez nich ataku.

Na przycisku R kosztem 2/3 maksymalnego zdrowia przyśpieszamy czas na 10 sekund zwiększając niesamowicie naszą prędkość ruchu oraz ataku do 500ms.

Na przycisku U oznaczymy wybrany cel. Jeżeli zginie, a my ponownie klikniemy przycisk U, to cofniemy czas przywracając go do życia kosztem 2/3 maksymalnego zdrowia.

Czas odnowienia każdej umiejętności to 10 sekund.

Itami
Okoritoru
Azoterengan Tak Nasze ataki odbierają przeciwnikowi dodatkowe 10% maksymalnego zdrowia jeżeli jego zdrowie jest większe od naszego, oraz spowalniają przeciwnika o 90% na 2 sekundy. Jaskinia Azotu

Klan Hyuuga & Otsutsuki

Aktywacja Byakugan wymaga obu wolnych miejsc na oczy. Aktywacja kolejnego stadium obejmie zarówno pierwsze jak też drugie oko, jeżeli jest identyczne.
97
Byakugan Tak Obrażenia fizyczne zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000). Zwiększamy pokłady chakry o (Lvl Kekkei Genkai) punktów. Hyuuga lub Otsutsuki, 30 KG
Do aktywacji Tenseigan potrzebujesz 50 poziom Kekkei Genkai oraz chakrę Otsutsuki .
Tenseigan
Tenseigan Tak Obrażenia fizyczne zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 5000). Używanie obrażeń niefizycznych kumuluje siłę Tenseigana. Przy piątym ataku powoduje wyładowanie energii, zadając wszystkim w obszarze 10 metrów (Brakująca chakra * 1000) obrażeń. Zwiększa pokłady chakry o (Lvl Kekkei Genkai * 3) punktów.
Do aktywacji Urashiki Rinnegan potrzebujesz 100 poziom Kekkei Genkai oraz chakrę Otsutsuki oraz Tenseigan.
Urash
Urashiki Rinnegan Tak

Możemy przełączać się pomiędzy czerwonym oraz niebieskim trybem na przycisku R.

Czerwony Tryb: Obrażenia fizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 7500). Zwiększamy maksymalne zdrowie o (Utracona chakra * 300).

Niebieski Tryb: Obrażenia niefizyczne zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 7500)Zwiększamy maksymalną chakrę o (Utracone zdrowie / 500). Co dwie sekundy, w przypadku próby otrzymania obrażeń, unikniemy obrażeń otrzymując na trzy sekundy niewidzialność.

Niebieski
?
Dōjutsu Boruto Uzumakiego
Jogan Tak ?
Aktywna premia pożarcia postaci  przemienia nasze oczy w Otsutsuki Byakugan na trzy minuty.
Byakugan Momoshiki kopia
Otsutsuki Byakugan Nie

Statystyki oczu + Limit % obrażeń fizycznych oraz dystansowych zwiększony o 50.

Byakugan Momoshiki kopia
Aby aktywować Rinne Sharingan na czole należy aktywować Mugen Tsukuyomi lub zjeść owoc chakry.
Kaguya64
Rinne Sharingan Nie Pozwala na wykonanie techniki Amenominaka . Maksymalne pokłady chakry zwiększone o 500 punktów, regeneracja chakry zwiększona o 100 punktów.
Kaguya64
Aktywna premia pożarcia postaci przemienia nasz Rinne Sharingan w Otsutsuki Rinnegan na trzy minuty.
Momog
Otsutsuki Rinnegan Nie Statystyki Rinne Sharingan + Limit % obrażeń niefizycznych zwiększony o 50.
Momog

Klan Uchiha

Aktywacja 1 Łezkowego Sharingana wymaga obu wolnych miejsc na oczy. Aktywacja kolejnego stadium obejmie zarówno pierwsze jak też drugie oko, jeżeli jest identyczne.
Sharlv1
1 Łezkowy Sharingan Tak +2% szans na unik. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 1500) punktów. Uchiha, 10 KG
Sharlvl2
Sharlvl3
Do aktywacji Mangekyou Sharingan należy być w klanie Uchiha, mieć 50 poziom Kekkei Genkai. Następnie, aby odblokować oczy, należy zabić osobę z klanu Uchiha w nocy.
Mugen64
Hagoromo Mangekyou Sharingan Nie Podczas aktywacji natychmiastowo przemienia się w Rinnegan.
Shisui646
Shisui Mangekyou Sharingan Tak +25% szans na unik. Na przycisku Q kosztem 50 punktów chakry pojawimy się wyznaczonym miejscu, jeżeli jest w zasięgu 10 metrów. Otrzymujemy zielone Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów. Czas odnowienia Kotoamatsukami zmniejsza się o połowę.
MadaraShar
Madara Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. Siła Susanoo zwiększona podwójnie. Otrzymujemy niebieskie Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
Izunamang
Izuna Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. Zadawane obrażenia osobom z innych klanów są zwiększone o 30%. Otrzymujemy zielone Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
SasukeShar
Sasuke Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. Siła Amaterasu zwiększona podwójnie. Otrzymujemy fioletowe Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
Itachishar
Itachi Mangekyou Sharingan Tak

+10% szans na unik. Siła Tsukuyomi zwiększona podwójnie. Otrzymujemy czerwone Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.

Obito646
Obito Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. Odblokowanie możliwe przy specjalizacji Jikukan Ido. Otrzymujemy srebrne Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
Naori
Naori Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. Czas odnowienia Izanami zmniejszony do 5 sekund. Otrzymujemy czerwone Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
Raishar
Rai Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. Czas odnowienia Izanagi zmniejszony do 5 sekund. Otrzymujemy srebrne Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
Fus64
Fugaku Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. GenJutsu: Sharingan nie wymaga połowy maksymalnego zdrowia celu. Otrzymujemy niebieskie Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
Indra646
Indra Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. Maksymalne pokłady chakry zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3) punktów. Otrzymujemy fioletowe Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
Naka
Naka Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. Obrażenia fizyczne zwiększone o 30%. Otrzymujemy fioletowe Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
Baru
Baru Mangekyou Sharingan Tak +10% szans na unik. Maksymalne zdrowie zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 5000). Otrzymujemy niebieskie Susanoo. Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 3000) punktów.
Wieczny Mangekyou Sharingan to Mangekyou Sharingan z unikalnością "uszkodzony". Aby go zdobyć, należy zabić osobę z klanu Uchiha w nocy.
Wieczny Mangekyou Sharingan Nie

Chroni założone oczy przed wypadnięciem.

Aby otrzymać Rinnegan należy mieć Komórki Hashiramy , 100 poziom Kekkei Genkai, Mangekyou Sharingan lub Wieczny Mangekyou Sharingan. Aby aktywować wciśnij przycisk U spełniając warunki. Za pomocą przycisku U możesz przełączać się pomiędzy Mangekyou Sharinganem a Rinneganem.
Rinn
Rinnegan Tak +15% szans na unik, Nauka podstawowych natur chakry, Techniki Rinnegan . Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 5000) punktów.
Rinn
Aby otrzymać Wieczny Rinnegan należy być w klanie Uchiha, mieć 100 poziom Kekkei Genkai, Przepowiednię Indry oraz Technikę YinYang.
160
Wieczny Rinnegan Tak

+25% szans na unik, Nauka podstawowych natur chakry, Techniki Rinnegan . Obrażenia niefizyczne oraz dystansowe zwiększone o (Lvl Kekkei Genkai * 10000) punktów. Dostęp do technik klanu Uchiha .

Na przycisku E kosztem 15 punktów chakry zamienimy się położeniem z innym shinobi przenosząc na niego własne obrażenia czasowe, paraliż oraz ogłuszenie.

Na przycisku R kosztem 50 punktów chakry trafimy do losowego wymiaru sami, lub z zaznaczoną osobą.

160
Kaguya64
Kaguya64
Momog
Otsutsuki Rinnegan Nie Statystyki Rinne Sharingan + Limit % obrażeń niefizycznych zwiększony o 50.
Momog