FANDOM

Kugutsu - dzięki umiejętności władania marionetkami potrafimy idealnie wykorzystać je ofensywnie jak też defensywnie.

Ataki marionetek trenują nasz poziom Kugutsu. Obrażenia dystansowe zostają zwiększone o (Lvl Kugutsu * 8500). Każdy poziom Kugutsu zwiększa maksymalne zdrowie przywołanych marionetek o (Lvl Kugutsu * 6500) oraz ich obrażenia o (Lvl Kugutsu * 8500). Marionetki co trzeci atak wyzwalają specjalną umiejętność.

Wygląd Nazwa Moc Chakra W/C Zasięg
Mario4
Karasu

Przywołujemy marionetkę Karasu. Jej specjalną umiejętnością jest paraliż trafionego obiektu na trzy sekundy oraz zadanie mu potrójnych obrażeń.

10 0/10 1
Kank2k
Sanschouo

Przywołujemy marionetkę Sanschouo. Jej specjalną umiejętnością jest zasłona, zwiększając nasz pancerz oraz barierę o 50% na 10 sekund.

20

0/10 5
Kank3n
3 KazeKage

Przywołujemy marionetkę 3 KazeKage. Jej specjalną umiejętnością jest trucizna, zabierając (Obrażenia dystansowe) + (Lvl Kugutsu * 8500) zdrowia co sekundę przez 5 sekund.

30 0/10 5
136
Chikamatsu

Przywołujemy trzy marionetki Chikamatsu. Ich specjalną umiejętnością jest wir, który przyciąga wrogów, i zadaje (100000 / ilość metrów odległości) obrażeń.

50 0/10 Cały Teren
137
Hyakki no Sōen

Wymagana specjalizacja Marionetkarstwo. Przywołujemy 100 marionetek, które walczą po naszej stronie.

500 0/60 1
Kank6
Sasori

Przywołujemy marionetkę Sasori. Jej specjalną umiejętnością jest przeniesienie do celu. Dzięki wbudowanym skrzydłom pojawia się natychmiast przy przeciwniku i posiada 500ms szybkości ataków.

100 0/10 5