Naruto New World Wiki
Advertisement

Lista herosów zawierająca ich statystyki oraz umiejętności.

Wygląd Nazwa ZdrowiexLVL AtakxLVL [Level]Jutsu
154.png
Shikamaru 150 15 [1] Paraliżuje nas za pomocą Kage Mane na następne 5 sekund.

[10] Przebija kolcami cienia obiekty w zasięgu 5 metrów zadając (30 + Lvl) obrażeń.

[30] Wypuszcza przed siebie trzy cienie, którymi przebija obiekty zadając (50 + Lvl) obrażeń.

[50] Rzuca w naszą stronę wybuchową notkę, zadając wybuchem (80 + Lvl) obrażeń.

[80] Tworzy cień wokół siebie, paraliżując wszystkie obiekty w zasięgu 10 metrów na 5 sekund.

[100] Przeszywa cieniem wszystkie sparaliżowane obiekty w zasięgu 5 metrów zadając (100 + Lvl) obrażeń.

152ino.png
Ino 150 15 [1] Paraliżuje nas za pomocą Shintenshin no Jutsu na następne 5 sekund.

[10] Zmusza cel do przebicia siebie, zadając (30 + Lvl) obrażeń.

[30] Zmusza nas do wyłączenia trybów.

[80] Przejmuje kontrolę nad wszystkimi obiektami w zasięgu 10 metrów na 5 sekund, paraliżując ich.

[100] Zmusza wszystkie obiekty w zasięgu 5 metrów do zranienia siebie, zadając (100 + Lvl) obrażeń.

153choji.png
Choji 150 15 [1] Używa Baika No Jutsu, zwiększając siłę swoich kolejnych trzech ataków o (30 + Lvl).

[10] Zjada chipsy, regenerując 1/3 maksymalnego zdrowia.

[30] Uderza ręką przed siebie, wysyłając trzy fale uderzeniowe zadając (50 + Lvl) każdą z nich.

[80] Rozrywa podłoże pod sobą, zadając w zasięgu 5 metrów (80 + Lvl) obrażeń.

[100] Aktywuje tryb motyla, zadając kolejnymi pięcioma uderzeniami dodatkowe (100 + Lvl) obrażeń.

158neji.png
Neji 200 20 [1] Używa Jyuken na celu w zasięgu 3 metrów zadając (30 + Lvl) obrażeń, blokując regenerację chakry na następne 5 sekund.

[10] Aktywuje Byakugan, aby kolejnymi trzema atakami zadać dodatkowe (50 + Lvl) obrażeń.

[30] Wysyła trzy fale uderzeniowe przed siebie, zadając każdą z nich (50 + Lvl) obrażeń.

[80] Używa Kaiten, aby zadać wszystkim obiektom w zasięgu 5 metrów (100 + Lvl) obrażeń.

[100] Uderza w nasz punkt witalny, zerując chakrę.

157rock.png
Rock Lee 200 20 [1] Pojawia się przy nas z ogromną prędkością.

[10] Używa kopniaka do następnych trzech uderzeń, zadając dodatkowe (30 + Lvl) obrażeń.

[30] Pojawia się przy nas używając Omote Renge, aby zadać (50 + Lvl) obrażeń.

[50] Aktywuje trzecią bramę, aby zadać kolejnymi 5 uderzeniami dodatkowe (50 + Lvl) obrażeń.

[80] Aktywuje czwartą bramę, aby rozerwać teren wokół siebie falą uderzeniową, zadając (80 + Lvl) obrażeń.

[100] Aktywuje piątą bramę, uderzając w wybrany cel z ogromną siłą, zadając (100 + Lvl) obrażeń.

156tenten.png
TenTen 200 20 [1] Rzuca w naszą stronę wybuchową notkę, zadając wybuchem (80 + Lvl) obrażeń.

[10] Przywołuje młot, aby zadać kolejnymi trzema uderzeniami dodatkowe (30 + Lvl) obrażeń.

[30] Wysadza wybuchowymi notkami teren w zasięgu 5 metrów zadając (50 + Lvl) obrażeń.

[50] Wyrzuca przed siebie arsenał broni zadając każdym z nich (50 + Lvl) obrażen.

[80] Przyciąga nas do siebie za pomocą łańcucha.

[100] Detonuje cel w zasięgu 3 metrów zadając (100 + Lvl) obrażeń.

155gaaara.png
Gaara 300 30 [1] Rozrywa teren w zasięgu 5 metrów za pomocą piachu, zadając (30 + Lvl) obrażeń.

[10] Wysyła przed siebie trzy fale piachu, zadając każdą z nich (50 + Lvl) obrażeń.

[30] Pokrywa piachem swoje ataki, zadając kolejnymi trzema atakami dodatkowe (50 + Lvl) obrażeń.

[80] Paraliżuje piachem obiekty w zasięgu 5 metrów na 5 sekund.

[100] Zgniata piaskową trumną cele w zasięgu 5 metrów zadając (100 + Lvl) obrażeń.

Borutoc.png
Boruto 300 30

[1] Używa Jyuken na celu w zasięgu 3 metrów zadając (30 + Lvl) obrażeń, blokując regenerację chakry na następne 5 sekund.

[10] Tworzy Rasengan, za pomocą którego jego następny atak zada dodatkowe (50 + Lvl) obrażeń.

[30] Rzuca niewidzialnym Rasenganem w naszym kierunku, który zada (50 + Lvl) obrażeń.

[50] Aktywuje Kamę, zwiększając swoje obrażenia o dodatkowe (50 + Lvl) obrażeń.

[80] Aktywuje moc patrona, wyzwalając wybuch w zasięgu 5 metrów, który zada (100 + Lvl) obrażeń.

[100] Wyzwala Jogana, wyłączając tryby obiektów w zasięgu 5 metrów.

162sarada.png
Sarada 300 30 [1] Wystrzela przed siebie trzy kule ognia, zadając (30 + Lvl) obrażeń.

[10] Używa jednołezkowego Sharingana, aby przewidywać oraz blokować nasze ruchy przez następne 3 sekundy.

[30] Wystrzela kulę ognia w naszym kierunku, zadając (50 + Lvl) obrażeń.

[50] Używa dwułezkowego Sharingana, aby zwiększyć prędkość ataku na następne 5 sekund.

[80] Wyzwala Chidori, aby pojawić się przy nas zadając (80 + Lvl) obrażeń.

[100] Używa trzyłezkowego Sharingana, aby zwiększyć moc uderzenia w ziemię, zadając (100 + Lvl) obrażeń obiektom w zasięgu 10 metrów.

Kawakis.png
Kawaki 300 30

[1] Przemienia rękę w wiertło, zadając kolejnymi trzema atakami dodatkowe (30 + Lvl) obrażeń.

[30] Wystrzela trzy pociski z biotycznej ręki, zadając każdym z nich (50 + Lvl) obrażeń.

[50] Tworzy wymiar Kamy, za pomocą którego teleportuje się do nas.

[100] Za pomocą Kamy wyzwala wybuch w zasięgu 5 metrów, zadając (100 + Lvl) obrażeń.

Code.png
Code 300 30 [1] Aktywuje białą Kamę regenerując 30% maksymalnego zdrowia.
Tohka 300 30 [1] Wiruje mieczem wokół siebie, zadając obiektom w zasięgu 5 metrów (30 + Lvl) obrażeń.

[10] Otacza siebie leczącą barierą, regenerując 30% maksymalnego zdrowia.

[30] Ładuje ostrze za pomocą many Sandalphona, zwiększając obrażenia kolejnych trzech ataków Halvanhelev o (50 + Lvl) punktów.

[50] Z ogromną prędkością pojawia się nagle przy nas.

[80] Wchodzi w formę inwersji z demonem Nahemah, kierując trzy potężne cięcia Paverschlev przed siebie, zadając każdym z nich (80 + Lvl) punktów.

[100] Wchodzi w formę anioła Shekinah przeklinając elitarność obiektów w zasięgu 15 metrów.

Advertisement