FANDOM

Marionetkarstwo - dzięki umiejętności władania marionetkami potrafimy idealnie wykorzystać je ofensywnie jak też defensywnie.

Ataki marionetek trenują nasz poziom Marionetkarstwa. Obrażenia dystansowe zostają zwiększone o (Lvl Marionetkarstwa * 1500). Każdy poziom marionetkarstwa zwiększa maksymalne zdrowie przywołanych marionetek o (Lvl Marionetkarstwa * 1500) oraz ich obrażenia o (Lvl Marionetkarstwa * 5000). Marionetki co trzeci atak wyzwalają specjalną umiejętność.

Wygląd Nazwa Moc Chakra W/C Zasięg
Mario4
Karasu

Przywołujemy marionetkę Karasu. Jej specjalną umiejętnością jest paraliż trafionego obiektu na trzy sekundy oraz zadanie mu potrójnych obrażeń.

10 0/10 1
Kank2k
Sanschouo

Przywołujemy marionetkę Sanschouo. Jej specjalną umiejętnością jest zasłona. Wybranie jej jako nasz cel przeniesie nas do środka, oraz uchroni od obrażeń dopóki jest aktywna. W środku nie możemy atakować. Można wyjść na przycisku P.

20

0/10 5
Kank3n
3 KazeKage

Przywołujemy marionetkę 3 KazeKage. Jej specjalną umiejętnością jest trucizna, zabierając (Obrażenia dystansowe) + (Lvl Marionetkarstwa * 1500) zdrowia co sekundę przez 5 sekund.

30 0/10 1
136
Chikamatsu

Przywołujemy trzy marionetki Chikamatsu. Ich specjalną umiejętnością jest wir, który przyciąga wrogów, i zadaje (100000 / ilość metrów odległości) obrażeń co sekundę do czasu zniszczenia chociaż jednej marionetki.

50 0/10 Cały Teren
137
Hyakki no Sōen

Nasze ciało wytwarza na bieżąco nowe lalki kierując je na przeciwnika. Ich wytrzymałość jest dużo mniejsza, jednak obrażenia są dużo wyższe.

50/sec 0/10 1
Kank6
Sasori

Przywołujemy marionetkę Sasori. Jej specjalną umiejętnością jest przeniesienie do celu. Dzięki wbudowanym skrzydłom pojawia się natychmiast przy przeciwniku.

100 0/10 5