FANDOM

Napad to jedna z aktywności, polegająca na napadnięciu naszej postaci przez losowego, dostosowanego do naszego poziomu doświadczenia, bossa. Przemierzając świat shinobi musimy być gotowi na nagłe sytuacje, które wymagają od nas obrony przed zagrożeniem. Zabicie wroga podczas napadu zwiększa drop łupu o 10%.

  • W przypadku posiadania Bijuu oraz braku organizacji Akatsuki, mamy większą szansę na zostanie napadniętnym przez duet Akatsuki. Śmierć w wyniku walki przenosi nas do bazy Akatsuki, gdzie przez 5 minut nie możemy nic zrobić. Użycie przycisku P przez innego gracza uwolni nas. W innym wypadku Bijuu zostanie wyciągnięty i zapieczętowany do Gedo.
  • W przypadku przynależności do organizacji innej niż ANBU, mamy większą szansę na zostanie napadniętnym przez członków korzenia. Śmierć w wyniku walki przenosi nas do więzienia na minutę.
  • W przypadku posiadania Kamy, mamy szansę na zostanie napadniętnym przez członka Kary. Śmierć w wyniku walki odbiera 5 poziomów ścieżki umiejętności Kama.