Klan Otsutsuki to zaawansowany klan, który jest dostępny za punkty Yang. Pozbywając się chakry z naszego ciała zyskujemy dodatkową moc, która często decyduje o wyniku walki.

Płynąca krew mędrca w naszym ciele zwiększa obrażenia niefizyczne o (Aktualna chakra * 350) oraz maksymalną chakrę o (Lvl Kekkei Mora). Otrzymujemy również dostęp do chakry Otsutsuki.

Wygląd Nazwa Opis Chakra W/C Zasięg
Ots1
Otsutsuki Yang Zapisujemy założoną broń, powodując otrzymanie dodatkowej pasywnej umiejętności wcześniejszej broni przy założeniu następnej broni. 100 0/5 1
Ots2
Otsutsuki Yin Wytwarzamy wokół siebie pioruny zadając wszystkim obiektom w zasięgu (Lvl Kekkei Mora * 15000) paraliżując ich na 5 sekund. 100 0/5 15
Ots3
Tenseigan Chakra Mode

Do użycia jest potrzebny założony Tenseigan lub Urashiki Rinnegan. Podczas działania specjalnej powłoki chakry prędkość naszej postaci drastycznie się zwiększa, a maksymalna chakra zwiększa się o nasz (Lvl Kekkei Mora). Dodatkowo możemy uczyć się technik Trybu Mędrca.

Ots31
Na przycisku Q używamy Ginrin Tensei Baku koncentrując moc w następnym ataku fizycznym. Przy uderzeniu w cel fala uderzeniowa rozchodzi się do 5 metrów raniąc wszystkich w zasięgu, zadając (Lvl Kekkei Mora * 30000) obrażeń.
Otsu32
Na przycisku E używamy Kinbo Tensei Baku kierując zieloną kulę energii na zaznaczony cel, jeżeli ten ma mniej niż połowę maksymalnego zdrowia, powodując, iż pozbawimy go całej chakry, a następnie wystrzelimy w określone miejsce pocisk energii, który zada obiektowi (Lvl Kekkei Mora * 30000) obrażeń.
Ots33
Na przycisku R używamy Kinrin Tensei Baku tnąc skoncentrowaną chakrą wszystko przed nami pozbawiając nas całej chakry, zadając (Lvl Kekkei Mora * 50000) obrażeń.
30/sec 0/5 1
Ots4
Yasogami Kugeki Nasze ataki pokrywają się falą uderzeniową powodując, iż przy każdym ataku fizycznym, atak rozchodzi się na dziesięć metrów wokół nas raniąc wszystkie obiekty w zasięgu. Dotyczy 5 ataków. 150 0/5 3
Otsu5
Yomotsu Hirasaka Tworzymy wymiar w określonym miejscu, do którego możemy się teleportować w dowolnym momencie. 100 0/1 Cały Teren
Ots6
Otsutsuki Rinnegan

Do użycia jest potrzebny Otsutsuki Rinnegan.

Na przycisku Q będziemy przez następne 10 sekund absorbować wszystkie obrażenia, aby po upływie tego czasu skierować je na wcześniej zaznaczonego przeciwnika.

Na przycisku E pieczętujemy w sobie umierającą osobę otrzymując Pigułkę Shinju.

100 5/30 Cały Teren
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.