Naruto New World Wiki
Advertisement

Lista pierścieni znajdujących się w rozgrywce. Droga do ich zdobycia jest możliwa na różne sposoby: poprzez zakup, zdobywanie doświadczenia, lub też wykonywaniem misji. Możemy nosić dwa pierścienie jednocześnie.

Przedmioty unikalne to przedmioty wypadające tylko z przeciwnika wypisanego w zakładce "Zdobycie". Przedmiot ten jest niedostępny z przypadkowego dropu, oraz posiada unikalne działanie wyróżniające ten przedmiot od innych.

Wygląd Nazwa Wymagany Poziom Zastosowanie
25.png
Pierścień Akatsuki - To jeden z przedmiotów otrzymywanych za dołączenie do Akatsuki. Sprawdzamy, czy nasz cel jest Jinchuuriki.
Psasori.png
Pierścień Sasoriego 50 Obrażenia dystansowe zwiększone o (Lvl Kugutsu * 100) punktów.
Phidan.png
Pierścień Hidana 80 Ataki fizyczne regenerują dodatkowe 2% aktualnego zdrowia.
Pkakuzu.png
Pierścień Kakuzu 80 Pancerz zwiększony o (Lvl Kekkei Genkai * 100) punktów.
Pdeidara.png
Pierścień Deidary 100 Ataki niefizyczne regenerują dodatkowe 5% aktualnej chakry.
Pitachi.png
Pierścień Itachiego 120 Obrażenia niefizyczne zwiększone o (Lvl GenJutsu * 100) punktów.
Ppain.png
Pierścień Paina 150 Maksymalna chakra zwiększona o (Lvl Kekkei Genkai * 3) punktów.
Pkisame.png
Pierścień Kisame 180 Obrażenia fizyczne zwiększone o (Lvl Suiton * 100) punktów.
Pkonan.png
Pierścień Konan 200 Unik regeneruje 10% aktualnego zdrowia.
Psasori.png
Pierścień Tobiego 250 Unik regeneruje 30% aktualnej chakry.
Pkakuzu.png
Pierścień Zetsu 280 Niewidzialność regeneruje 1/5 maksymalnego zdrowia, chakry, oraz energii na sekundę.
Pdeidara.png
Pierścień Orochimaru 350 Obrażenia zwiększone o (Wiek * 500) punktów.
18050.png
Pierścień Mito 400 Podnosi maksymalny poziom Kontroli Bijuu o 5 poziomów. Obrażenia zwiększone o (Lvl Kontroli Bijuu * 8500) punktów.
Advertisement