FANDOM

To zbiór zasad oraz wartości, które ustanowili dowódcy wiosek podpisując wojny, sojusze, rozporządzenia terytorialne oraz przemysł. 

Punkty rozwoju

To punkty nabywane są przez shinobi z wybranej wioski podczas wykonywania misji pobocznych, dungeonów, najazdów, listów gończych oraz eskort. Punkty rozwoju pozwalają rozwijać naszą wioskę w trzech dziedzinach, gdzie każda z nich rozwija inne funkcje wioski. Rozwijaniem wioski zajmuje się Kage, lub lider wioski. Aby dodać punkt do wybranej dziedziny, musimy udać się do Minato. Rozwinięcie wybranej dziedziny o jeden stopień będzie kosztowało nas 100 punktów rozwoju. Maksymalny stopień każdej z dziedzin to 100 poziom.

Gospodarka

Odpowiada za rozwój technologiczny oraz finanse wioski.

  • Ceny w sklepach zostają zmniejszone o (Stopień * 50) ryo na przedmioty o wartości powyżej 1000 ryo.
  • Sprzedaż przedmiotów przyznaje nam dodatkowe (Stopień * 10) ryo za sprzedaż przedmiotów.
  • Kage wioski pobiera podatki, otrzymując 30% płaconej kwoty przez shinobich w sklepie, kiedy jest dostępny.

Polityka

Odpowiada za kontakty z resztą świata. Lepszy status polityczny przyznaje nam bonusy w zależności od położenia geograficznego.

  • Podróż pociągiem na zajęte tereny naszej wioski przy opłacie 5000 - (Stopień * 100) ryo.
  • Podróż pociągiem na obce tereny przy opłacie 10000 - (Stopień * 100) ryo.
  • Kage wioski pobiera podatki, otrzymując 30% płaconej kwoty przez shinobich podczas podróży pociągiem, kiedy jest dostępny.

Militaria

Odpowiada za stan bojowy naszej wioski oraz przystosowanie shinobi do walki.

  • Losowanie siły jednostek bojowych podczas obrony terytorialnej wzrasta o (Stopień * 10)%.
  • Doświadczenie przyznawane shinobim z naszej wioski zostaje zwiększone o (Stopień)%.
  • Trening przyznawany shinobim z naszej wioski zostaje zwiększony o (Stopień)%.

Konflikty

  • Zabójstwo Kage = -50 punktów rozwoju wioski 
  • Zabójstwo shinobi wioski / Śmierć w wyniku walki = -10 punktów rozwoju wioski 

Zdobywanie terenów

Jest możliwe będąc Kage. Aby kupić wolny teren, kliknij Prawy Przycisk Myszy na terenie w Mapie Świata. Koszt kupna terenu to 10000 Ryo i 100 punktów rozwoju wioski. Można zdobywać tylko tereny, które są obok zajętego już terenu.

Wojna

Wywołanie wojny jest możliwe będąc Kage innej wioski. Aby wywołać wojnę, kliknij prawy przycisk myszy na zajętym terenie w mapie świata, aktualnie na nim przebywając. Wojna rozpocznie się wtedy na okres trzech dni gry, przywołując sojusznicze oraz wrogie jednostki, które będą toczyć ze sobą bój. W wojnie o teren może brać udział każda wioska. Zabicie przez wybraną osobę 100 jednostek przyzna 1 punkt wojenny naszej wiosce podczas walki o teren. Dobijając shinobi z innej wioski również zyskamy 1 punkt wojenny, bez względu na to, na jakim terenie przebywa. Po trzech dniach wioska, która zdobyła najwięcej punktów wojennych, otrzyma teren. W tym samym momencie może toczyć się tylko jedna wojna.