Naruto New World Wiki
Advertisement

To przyszłość, jaka została nam wyznaczona w momencie narodzin. Możemy ją poznać przy pomocy naszego trenera, jeżeli osiągnęliśmy 30 poziom. Droga Shinobi jest najczęściej spotykaną ścieżką postaci.

Reinkarnacja Ashury

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która przyniesie światu pokój oraz zakończy wszelkie wojny zaczynając erę zrozumienia oraz wybaczenia. Siła życiowa rośnie, zwiększając zdrowie oraz jego regenerację o (Wiek * 5) punktów.

Reinkarnacja Indry

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która przyniesie światu wojny oraz odpowiedź na pokój, którą jest walka o własne racje nie zwracając uwagi na ofiary, które musimy poświęcać aby zrealizować ten cel. Przepływ chakry rośnie, zwiększając chakrę oraz jej regenerację o (Wiek) punktów.

Droga Shinobi

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która swoimi decyzjami sama kreuje przebieg swojej historii.

Droga Geniusza

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której łatwiej opanować informacje oraz wiadomości aby stać się szybciej silniejszym od innych. Dzięki temu otrzymujemy dodatkowy punkt treningowy podczas treningu umiejętności.

Droga Towarzysza

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której siła polega na wzajemnej sile towarzyszy oraz członków oddziału. Dzięki temu, towarzysz otrzyma w drużynie (10% expa * ilość członków drużyny) więcej punktów doświadczenia.

Droga Pustelnika

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która swoimi podróżami zapisuje się w historii dzięki swojej niebywałej wytrwałości. Przepływ energii rośnie, zwiększając energię oraz jej regenerację o (Wiek) punktów.

Droga Pokutnika

Zostajemy wyznaczeni na osobę, której życie okryje się hańbą. Dzięki temu, pokutnik otrzyma w drużynie (10% expa * ilość członków drużyny) mniej punktów doświadczenia.

Droga Pechowca

Zostajemy wyznaczeni na osobę, którą zabierze śmierć w młodym wieku. Dzięki temu licznik wieku jest włączony mimo osiągnięcia 21 lat, a nasze życie skończy się na 30 latach trafiając do świata zmarłych.

Droga Bestii

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która ciężkim treningiem osiąga wielkie korzyści. Zdobycie poziomu doświadczenia wymaga dodatkowe 50% doświadczenia, natomiast otrzymujemy za poziom dodatkowe 5 punktów nauki.

Droga Bohatera

Zostajemy wyznaczeni na osobę, która swoimi czynami przynosi sobie szczęście. Dzięki temu nie tracimy doświadczenia podczas śmierci. Nie dotyczy seppuku.

Advertisement