FANDOM

To ostateczna waluta w grze, dzięki której nasza postać może nabyć specjalne funkcje samodzielnie. Można je zdobyć za pomocą konkursów, eventów, lub też za pomocą Yang. Przedmioty oraz techniki za Yin możemy otrzymać u Ibikiego przy budynku Hokage.

Nazwa Działanie Cena
Zwój Zarobku Zwiększa otrzymywane Ryo x5 na godzinę. 10 Yin
Zwój Doświadczenia Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 30% na 10 minut. 10 Yin
Zwój Umiejętności Zwiększa przyrost umiejętności o 100% na 10 minut. 10 Yin
Zwój Skupienia Zwiększa otrzymywane zwoje chakry x5 na godzinę. 10 Yin
Zwój Zdolności Otrzymujemy 100 punktów atrybutów. 10 Yin
Reset Perków Resetujemy atrybuty mogąc rozdać je ponownie. 30 Yin
Krew Przodków Otrzymujemy dostęp do drugiego klanu. 50 Yin

Pieczęć Natury Chakry

To technika, która umożliwia nałożenie elementu chakry na naszą broń. Kosztuje 50 punktów Yin.

Natura Działanie
Katon Tryb Q. Nakładamy podpalenie równe wartości naszego ataku, które działa na przeciwniku przez 5 sekund. Nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Katon * 1000) obrażeń.
Suiton Tryb E. Nakładamy na przeciwnika przemoczenie. Nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Suiton * 1000) obrażeń.
Fuuton Tryb R. Zwiększamy prędkość ataku do 500ms. Nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Fuuton * 1000) obrażeń.
Raiton Tryb U. Nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Raiton * 1000) obrażeń oraz paraliżują na dwie sekundy.
Doton Tryb P. Nasze ataki zadają dodatkowo (Lvl Doton * 1000) obrażeń. Ataki spowalniają przeciwnika.

Odmiany Natur Chakry

To wyjątkowe odmiany podstawowych natur chakry, które są tworzone za pomocą połączenia różnych natur chakry ze sobą. Yoton, Ranton, Jiton, Azot, Shoton, Bakuton, Jinton, Futton, Enton . Nauczenie się ich jest dostępne za pomocą zwoju zaawansowanej natury, za 50 punktów Yin.

Pieczęć Kimery jest połączeniem czterech natur chakry. Nauczenie się jej jest dostępne za pomocą pieczęci Kimery, za 80 punktów Yin.