Naruto New World Wiki
Advertisement

System rankingowy jest podzielony na pięć etapów, które bezpośrednio służą awansowaniu silnych jednostek wyżej w rankingu. Reputacja określa ilość wykonanych misji . Wykonuj misje poboczne aby zdobywać respekt wśród shinobi, a tym samym zwiększając reputację.

Student

Ranga przyznawana każdemu początkującemu. Aby awansować wyżej, musisz poznać mechaniki kierujące światem shinobi. Ich znajomość jest wymagana do przetrwania w brutalnej rzeczywistości.

Genin

Najczęściej spotykana ranga pośród shinobi. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Rozwiązanie sprawy z Mizukim.
  • Reputacja 5.

Aby przejść test na Genina, udaj się do Iruki, który zada Ci kilka pytań. Zaliczenie testu to awans na rangę Genina.

Chunin

Zaawansowana jednostka bojowa każdej wioski. Otrzymujemy dostęp do drugiej specjalizacji oraz drugiej natury chakry. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Wykonanie misji fabularnych do numeru 50.
  • Reputacja 20.

Aby przejść test na Chunina, udaj się do Anko znajdującej się przy lesie śmierci. Rozpocznij test, a następnie pokonaj innego Genina, aby awansować na rangę Chunina. Pokonany Genin nie może podejść do testu przez kolejne 12 godziny czasu gry.

Jounin

Elitarna jednostka dowodząca resztą shinobi. Otrzymujemy dostęp do drugiego klanu, trzeciej natury chakry oraz mentorstwa. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania. 

  • Reputacja 30.

Aby przejść test na Jounina, pokonaj Kakashiego przy cmentarzu zasłużonych shinobi.

Sannin

Legendarna jednostka shinobi poruszająca się po świecie ninja. Otrzymujemy dostęp do czwartej natury chakry. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Reputacja 40.

Aby przejść test na Sannina, pokonaj Onokugę w Kraju Wiśni. 

Kage / Lider Wioski

Dowódca wioski odpowiedzialny za zarządzanie polityką wioski. Jako dowódca wioski możemy usuwać z / zapraszać osoby do wioski. Otrzymujemy dostęp do piątej natury chakry. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Staż gry minimum miesiąc.
  • Reputacja 60.

Każda wioska ma jednego Kage/Lidera Wioski. Aby awansować, zgłoś swoją kandydaturę.

Sage

To osoba zasiadająca na tronie. Uważany za najsilniejszą osobę na świecie shinobi jest traktowany jako legenda wśród innych shinobi wyróżniając się nadludzką siłą oraz władzą. Tylko jedna osoba może zostać Sage.

Sage jest wybierany na podstawie wyników Światowej Wojny Shinobi. Jest od tego zależna ilość przejętych terenów.

Advertisement