FANDOM

System rankingowy jest podzielony na pięć etapów, które bezpośrednio służą awansowaniu silnych jednostek wyżej w rankingu. 

Student

Ranga przyznawana każdemu początkującemu.

Genin

Najczęściej spotykana ranga pośród shinobi. Aby awansować na nią, nalezy spełnić poniższe wymagania.

  • Misja fabularna z Kakashim na placu treningowym.

Chunin

Zaawansowana jednostka bojowa każdej wioski. Otrzymujemy dostęp do drugiej specjalizacji oraz drugiej natury chakry. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Wykonanie misji fabularnych do numeru 50.
  • Poziom 30.
  • Dwie ścieżki umiejętności rozwinięte do 30 poziomu.

Jounin

Elitarna jednostka dowodząca resztą shinobi. Otrzymujemy dostęp do trzeciej natury chakry. Otrzymujemy dostęp do mentorstwa . Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania. 

  • Poziom 50.
  • Poziom opanowania trzech dowolnych ścieżek treningowych do 50 poziomu.

Kage / Lider Wioski

Dowódca wioski odpowiedzialny za zarządzanie polityką wioski.

Ranga Kage dotyczy 5 głównych nacji shinobi oraz Shiro.

Ranga Lidera Wioski dotyczy wiosek: Ame, Oto, Yu, Kusa, Taki, Uzushio.

Otrzymujemy dostęp do pięciu natur chakry. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Poziom 100.
  • Poziom opanowania pięciu dowolnych ścieżek treningowych do 100 poziomu.

W trybie P, po wpisaniu imienia osoby z naszej wioski, usuniemy ją z naszej wioski.

W trybie E, po wpisaniu imienia osoby bez wioski, jeżeli ta nie jest w Akatsuki, i ma aktywny tryb E, dodamy ją do naszej wioski.

Sage

To osoba zasiadająca na tronie. Uważany za najsilniejszą osobę na świecie shinobi jest traktowany jako legenda wśród innych shinobi wyróżniając się nadludzką siłą oraz władzą. Tylko jedna osoba może zostać Sage.

Sage jest wybierany na podstawie wyników Światowej Wojny Shinobi. Jest od tego zależna ilość punktów za przejęte tereny.

Jako Sage otrzymujemy co tydzień 10 punktów Yin.