FANDOM

System rankingowy jest podzielony na pięć etapów, które bezpośrednio służą awansowaniu silnych jednostek wyżej w rankingu. Poziom legendy określa ilość wykonanych misji . Wykonuj misje poboczne aby zdobywać respekt wśród shinobi, a tym samym zwiększając poziom swojej Legendy.

Student

Ranga przyznawana każdemu początkującemu. Aby awansować wyżej, musisz poznać mechaniki kierujące światem shinobi. Ich znajomość jest wymagana do przetrwania w brutalnej rzeczywistości.

Genin

Najczęściej spotykana ranga pośród shinobi. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Wykonanie misji fabularnych do numeru 5.
  • Poziom 15.
  • Jedna ścieżka umiejętności rozwinięta do 30 poziomu.
  • Poziom Legendy 10.

Aby przejść test na Genina, udaj się do Iruki, który zada Ci kilka pytań. Zaliczenie testu to awans na rangę Genina.

Chunin

Zaawansowana jednostka bojowa każdej wioski. Otrzymujemy dostęp do drugiej specjalizacji oraz drugiej natury chakry. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Poziom 50.
  • Trzy ścieżki umiejętności rozwinięte do 50 poziomu.
  • Poziom Legendy 20.
  • Opcja 1: Aby przejść test na Chunina, udaj się do Anko znajdującej się przy lesie śmierci. Wybierz opcję rozpoczęcia testu. Do testu są wymagane dwie osoby. Pierwsza osoba, która pokona pozostałych Geninów, otrzyma rangę Chunin.
  • Opcja 2: Wykonanie misji fabularnych do numeru 100.

Jounin

Elitarna jednostka dowodząca resztą shinobi. Otrzymujemy dostęp do trzeciej natury chakry. Otrzymujemy dostęp do mentorstwa . Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania. 

  • Poziom 100.
  • Poziom opanowania trzech dowolnych ścieżek treningowych do 100 poziomu.
  • Poziom Legendy 30.

Aby przejść test na Jounina, pokonaj Kakashiego przy cmentarzu zasłużonych shinobi.

Sannin

Legendarna jednostka shinobi poruszająca się po świecie ninja. Otrzymujemy dostęp do czwartej natury chakry. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Poziom 200.
  • Poziom opanowania czterech dowolnych ścieżek treningowych do 100 poziomu.
  • Poziom Legendy 40.

Aby przejść test na Sannina, pokonaj Onokugę w Kraju Wiśni. 

Kage / Lider Wioski

Dowódca wioski odpowiedzialny za zarządzanie polityką wioski. Jako dowódca wioski możemy usuwać z / zapraszać osoby do wioski. Otrzymujemy dostęp do piątej natury chakry. Aby awansować na nią, należy spełnić poniższe wymagania.

  • Maksymalny poziom doświadczenia.
  • Poziom opanowania pięciu dowolnych ścieżek treningowych do 100 poziomu.
  • MOC postaci minimum 1000.
  • Staż gry minimum rok.
  • Poziom Legendy 60.

Każda wioska ma jednego Kage/Lidera Wioski. Aby awansować, zgłoś swoją kandydaturę administratorowi.

Sage

To osoba zasiadająca na tronie. Uważany za najsilniejszą osobę na świecie shinobi jest traktowany jako legenda wśród innych shinobi wyróżniając się nadludzką siłą oraz władzą. Tylko jedna osoba może zostać Sage.

Sage jest wybierany na podstawie wyników Światowej Wojny Shinobi. Jest od tego zależna ilość przejętych terenów.