Naruto New World Wiki
Advertisement
Naruto New World Wiki

Rinnegan to zaawansowane Kekkei Genkai, które pochodzi od samego Rikudo Senina. Pozwala nam opanować oraz używać 5 podstawowych natur chakry oraz technik Rinnegana.

Techniki Rinnegan trenują poziom Kekkei Mora. Posiadając założony Rinnegan, obrażenia wzrastają o (Lvl Kekkei Mora * 100), natomiast maksymalna chakra o (Lvl Kekkei Mora) punktów. Otrzymujemy dostęp do ścieżki Samsary.

Pa1.png
Ścieżka Samsary pozwala nam używać do walki czarnych prętów, które wyzwalamy podczas ataków fizycznych, oraz rzutów obrażeniami dystansowymi. Każdy trafiony atak odbierze 10% aktualnej chakry przeciwnika, destabilizując jego chakrę na następne 5 sekund, blokując regenerację chakry.
Pa2.png
Wywołanie destabilizacji, kiedy cel ma mniej niż połowę maksymalnej chakry, ma 10% szans na wyłączenie trybów przeciwnika.

Jako ścieżka Samsary, możemy tworzyć pręty za pomocą Kontroli Chakry, a następnie wbijać w swoje ciało, odbierając za każdy wbity pręt 5% maksymalnego zdrowia, zyskując (Lvl Kekkei Mora * Pręt) maksymalnej chakry. Dobicie shinobi, mając założony czarny pręt Samsary, zniszczy go, przemieniając ciało dobitego w jedno z 6 ciał, które zapisuje się na naszej postaci w postaci przywołania, zawierając...

  • Wygląd dobitej osoby, jeśli ta posiada drogę Ninja. W innym wypadku, otrzyma domyślny wygląd ścieżki Rinnegan.
  • Najmocniejszy rodzaj obrażeń dobitej osoby.
  • Maksymalne zdrowie dobitej osoby.

Możemy posiadać tylko jedno ciało dobitej osoby o tym samym wyglądzie. Możemy usuwać wybraną ścieżkę komendą /usun(nr). Każda aktywna ścieżka zżera co sekundę 5% aktualnej chakry. Możemy przywołać do siebie ścieżkę wpisując numer ścieżki na chacie, jeśli ta nie ma czasu odnowienia. Śmierć każdej ze ścieżek blokuje przywołanie jej na następne 10 minut.

Techniki

Aby użyć technik Rinnegana, musimy być ścieżką Samsary. 

Ikona Nazwa Opis Chakra W/C Zasięg
164.png
Bansho Ten'in

Przyciągamy wybrany cel do siebie, zadając mu (Lvl Kekkei Genkai * 500) obrażeń nakładając destabilizację.

Rin11.png
Posiadając Wieczny Rinnegan, użycie techniki przyciągnie do nas wszystkie obiekty w zasięgu, zadając wartość obrażeń.
150 0/5 15
166.png
Shinra Tensei

Zwiększamy siłę Shinry Tensei, co sekundę tracąc 150 punktów chakry aż do maksymalnej wartości 10 sekund. Możemy w każdej chwili na przycisku Q aktywować technikę, odpychając wrogów w zasięgu oraz zadając im (Lvl Kekkei Genkai * 500) * Sekundy obrażeń.

150 0/5 5 + (Sec * 5)
Ikonkax3.png
Fujutsu Kyuin

Tworzymy barierę, która pochłania nadciągające obrażenia niefizyczne, blokując (Lvl Kekkei Genkai * 100) obrażeń, dołączając je do naszej bariery na następne 10 sekund.

Oryginalny efekt: Czas trwania przyjętej wartości wydłużony do 30 sekund. Nie przerywa efektu podczas ruchu.

100/sec 0/5 1
Ning.png
Ningendo Jeżeli nasz cel ma mniej niż połowę maksymalnej chakry, wysysamy z niego duszę natychmiast go dobijając. 300 5/60 3
Hanz.png
Shurado Modyfikujemy swoje ciało, powodując, iż ataki wręcz wystrzelają przed siebie pociski, oraz wystrzelają również pociski w stronę celu, zadając każdym z nich (Lvl Kekkei Genkai * 350) obrażeń. 100/sec 0/5 15
Kame.png
Chikushodo Kontrolujemy aktywne przywołania za pomocą czarnych prętów, zwiększając ich zdrowie oraz obrażenia o (Wbite pręty * 10)%.  500 0/5 Cały Teren
Jigo5.png
Jigokudo Resetujemy czas odnowienia wszystkich ścieżek. 500 5/60 Cały Teren
168.png
Chibaku Tensei

Wyznaczamy miejsce, do którego wszystko na terenie zacznie być przyciągane, zadając co sekundę (30% maksymalnego zdrowia) / Metry odległości). Efekt utrzymuje się przez 30 sekund.

Rin22.png
Posiadając Wieczny Rinnegan, użycie techniki stworzy z obiektów w zasięgu 10 metrów pola magnetyzujące, zabierając im co sekundę (Lvl Kekkei Genkai / 3)% aktualnego zdrowia, przyciągając do siebie wszystko, oraz powielając efekt Chibaku Tensei.
1000 5/60 Cały Teren
Ikonkax5.png
Tengai Shinsei

Uderzamy meteorem o teren rozrywając wszystkich na terenie, zadając (Lvl Kekkei Genkai * 10000) obrażeń. Podczas wykonywania techniki widać spadający meteor.

1000 5/60 Cały Teren
Ikonkax4.png
Gedo Rinne Tense Ożywiamy osobę starzejąc się o 30 lat. Licznik wieku ponownie zostaje włączony. 1000 60/60 Cały Świat
Rin43.png
Pain Rikudo Kierujemy wszystkie przywołane ścieżki na wybrany cel, aby te doskoczyły do niego wbijając w jego ciało pręty, zabierając (10% * Ilość ścieżek) maksymalnego zdrowia celu, oraz nakładając destabilizację. 1000 5/60 Cały Teren
240.png
Gedo Mazo Mając wbite w ciało 15 prętów, przywołujemy statuę Gedo Mazo, która każdym atakiem wysyła pieczętującego smoka w stronę wybranego celu, zabierając każdym atakiem 25% maksymalnej chakry celu, a w przypadku braku chakry, natychmiast pożre jego duszę dobijając. 300/sec 5/60 Cały Teren