Naruto New World Wiki
Advertisement
Naruto New World Wiki

Role shinobi to pozycja naszej postaci w świecie shinobi, którą wybieramy osiągając rangę Chunina. W zależności od wybranej roli przysługują nam inne zadania, za których wykonanie otrzymamy 10% potrzebnego doświadczenia do następnego poziomu. Możemy mieć jednocześnie tylko jedną rolę shinobi. Nowe zadanie dla naszej roli pojawia się automatycznie o 12 oraz 24 czasu gry. Mając rolę otrzymujemy przywileje drużyny wobec innych osób o tej samej roli, bez potrzeby jej zakładania.

Przyjmując jedną z ról znajdujemy się najniżej w hierarchi. Każda wykonana misja na rzecz roli przyznaje nam 1 punkt hierarchi, pozwalając awansować stopień wyżej przy odpowiedniej ilości punktów hierarchi. Wyższy poziom roli pozwala nam odblokować specjalne bonusy Roli.

Akatsuki

Dołączyć można u: Kakuzu.

Jako członek Akatsuki stajemy się Nukkeninem, pozbawionym wioski. Otrzymujemy możliwość pieczętowania Jinchuuriki w statule Gedo, aby móc stworzyć Juubiego. Możemy zabierać Ryo za walkę w PvP oraz dropić przedmioty innych za dnia, w tym również czerwone.

1.Pokonaj wylosowanego Bijuu.

2.Zabij ANBU.

Poziom Roli Bonus
3 Płaszcz Akatsuki, Słomiany Kapelusz, Pierścień Akatsuki.
5 Obrażenia rosną o (Pojmane Bijuu * 100000) punktów.
8 Maksymalna chakra rośnie o (Pojmane Bijuu * 1000) punktów.
10 Regeneracja chakry rośnie o (Pojmane Bijuu * 1000) punktów.

ANBU

Dołączyć można u: Yamato.

Jako członek ANBU naszym głównym zadaniem jest bronić porządku oraz rozwoju naszej wioski.

1.Pokonaj wylosowanego członka Akatsuki.

2.Dobij wybrany cel z punktami przestępczości.

Poziom Roli Bonus
3 Zbroja ANBU, Maska ANBU, Księga Bingo.
5 Obrażenia rosną o (Przejęte tereny wioski * 5000) punktów.
8 Maksymalna chakra rośnie o (Przejęte tereny wioski * 100) punktów.
10 Regeneracja chakry rośnie o (Przejęte tereny wioski * 100) punktów.

Sługa Orochimaru

Dołączyć można u: Orochimaru.

Jako sługa Orochimaru stajemy się podwładnym Orochimaru. W naszym interesie jest rozszerzenie panowania naszego władcy, Orochimaru.

1.Dobij wybrany cel.

2.Okradnij mieszkańca.

Poziom Roli Bonus
3 Szata dźwięku, losowa przeklęta pieczęć.
5 Obrażenia rosną o (Przejęte tereny wioski * 2500) punktów.
8

Tolerancja na mutację rośnie o (Przejęte tereny wioski * 100) punktów.

10 Mutacja rośnie o (Przejęte tereny wioski * 30) punktów.

Mistrz Miecza

Dołączyć można u: Kisame.

Jako mistrz miecza pomijamy wymagania poziomowe broni KenJutsu. Naszym głównym celem staje się zostanie najlepszym szermierzem po tej części świata shinobi.

1.Pokonaj wylosowanego mistrza miecza.

2.Dobij wybrany cel.

Poziom Roli Bonus
3 Naramiennik szermierza.
5 Obrażenia fizyczne rosną o (Lvl KenJutsu * 2500) punktów.
8

Szybkość ataków rośnie o (Lvl KenJutsu * 5)ms.

10 Maksymalna energia zwiększona o (Lvl KenJutsu * 30) punktów.

Strażnik Ninja

Dołączyć można u: Asuma.

Jako strażnik ninja pomijamy wymagania poziomowe broni TaiJutsu. Naszym głównym celem jest rozbudowa ciała, które przełoży się na obrażenia fizyczne.

1.Pokonaj wylosowanego strażnika ninja.

2.Dobij wybrany cel.

Poziom Roli Bonus
3 Odznaka strażnika Ninja.
5 Obrażenia fizyczne rosną o (Lvl TaiJutsu * 2500) punktów.
8

Regeneracja energii zwiększona o (Lvl TaiJutsu * 30) punktów.

10 Maksymalna energia zwiększona o (Lvl TaiJutsu * 30) punktów.

Brygada Marionetek

Dołączyć można u: Sasori.

Jako członek brygady marionetek pomijamy wymagania poziomowe broni BukiJutsu. Otrzymujemy dostęp do narzędzi, które pozwolą nam przemienić swoje ciało w marionetkę.

1.Pokonaj wylosowanego marionetkarza.

2.Dobij wybrany cel.

Poziom Roli Bonus
3 Nici Chakry.
5 Obrażenia dystansowe rosną o (Lvl BukiJutsu * 2500) punktów.
8

Zdrowie oraz atak przywołań rośnie o (Lvl BukiJutsu * 2500) punktów.

10 Maksymalna energia zwiększona o (Lvl BukiJutsu * 30) punktów.

Policja Uchiha

Dołączyć można u: Tobi.

Jako członek policji zależy nam na porządku. Wykorzystując do tego wrodzone zdolności, jesteśmy stróżami prawa.

1.Pokonaj wylosowanego członka Akatsuki.

2.Dobij wybrany cel z punktami przestępczości.

Poziom Roli Bonus
3 Odznaka Policji Uchiha.
5 Obrażenia niefizyczne rosną o (Lvl Kekkei Genkai * 2500) punktów.
8

Regeneracja chakry zwiększona o (Lvl Kekkei Genkai * 30) punktów.

10 Maksymalna chakra zwiększona o (Lvl Kekkei Genkai * 30) punktów.

Taka

Dołączyć można u: Sasuke.

Jako członek Taki naszym głównym celem jest zapobiegnięcie dalszego rozrostu eksperymentów Orochimaru. Współpracując z Akatsuki, czerpiemy korzyści z pojmanych Bijuu.

1.Pokonaj wylosowanego członka Korzenia.

2.Dobij wybrany cel.

Poziom Roli Bonus
3 Płaszcz Akatsuki, Słomiany Kapelusz, Pierścień Akatsuki.
5 Obrażenia rosną o (Pojmane Bijuu * 100000) punktów.
8

Tolerancja na mutację rośnie o (Pojmane Bijuu * 1000) punktów.

10 Maksymalna chakra rośnie o (Pojmane Bijuu * 1000) punktów.

Korzeń

Dołączyć można u: Sai.

Jako członek Korzenia jesteśmy bohaterami ukrytymi w cieniu. Dbając o dobro swojej wioski, eliminujemy wybrane cele. Możemy dobijać innych za dnia. 

1.Pokonaj wylosowanego członka Akatsuki.

2.Dobij wybrany cel.

Poziom Roli Bonus
3 Zbroja ANBU, Maska ANBU, Księga Bingo.
5 Obrażenia rosną o (Przejęte tereny wioski * 5000) punktów.
8 Maksymalna energia rośnie o (Przejęte tereny wioski * 100) punktów.
10 Regeneracja energii rośnie o (Przejęte tereny wioski * 100) punktów.

Gang Mujina

Dołączyć można u: Shojoji.

Jako jeden z bandytów Mujina zależy nam na wysokiej przestępczości oraz rozgłosie. Należąc do gangu dobicie innych może przebiegać za dnia, zabierając całą wartość ryo dobitej osoby dla siebie.

1.Okradnij mieszkańca.

2.Dobij wybrany cel.

Poziom Roli Bonus
3 Scyzoryk.
5 Obrażenia rosną o (Punkty przestępczości * 25000) punktów.
8 Maksymalne zdrowie zwiększone o (Punkty przestępczości * 50000) punktów.
10 Regeneracja zdrowia rośnie o (Punkty przestępczości * 50000) punktów.

Hebi

Dołączyć można u: Sasuke.

Jako członek Hebi wykorzystujemy nauki Orochimaru do rozszerzania jego wpływu na świecie.

1.Pokonaj wylosowanego członka Akatsuki.

2.Dobij wybrany cel.

Poziom Roli Bonus
3 Szata dźwięku, losowa przeklęta pieczęć.
5 Obrażenia rosną o (Mutacja * 50) punktów.
8 Maksymalna chakra zwiększona o (Mutacja) punktów.
10 Regeneracja chakry rośnie o (Mutacja) punktów.

Hunter-nin

Dołączyć można u: Haku.

Jako jeden z Hunter-nin nie wypowiadamy nazw technik podczas ich użytku. Jesteśmy cieniem, który eliminuje swoje cele bez żadnych skrupułów. 

1.Okradnij mieszkańca.

2.Dobij wybrany cel z punktami przestępczości.

Poziom Roli Bonus
3 Przeszywające ostrze.
5 Obrażenia rosną o (Punkty przestępczości * 25000) punktów.
8 Maksymalna bariera zwiększona o (Punkty przestępczości * 50000) punktów.
10 Regeneracja energii rośnie o (Punkty przestępczości * 300) punktów.

Med-nin

Dołączyć można u: Sakura.

Jako jeden z grupy medyków przycisk B leczy 30% maksymalnego zdrowia wszystkim członkom drużyny w zasięgu 10 metrów, a atak wręcz na umierającym członku drużyny przywróci go do życia.

1.Broń bramy Konohy przez następne 5 minut.

2.Dobij wybrany cel z punktami przestępczości.

Poziom Roli Bonus
3 Apteczka.
5 Obrażenia fizyczne zwiększone o (Lvl Medycyny * 2500) punktów.
8 Maksymalne zdrowie zwiększona o (Lvl Medycyny * 5000) punktów.
10 Regeneracja zdrowia rośnie o (Lvl Medycyny * 5000) punktów.

Sensei

Dołączyć można u: Shino.

Jako nauczyciel akademii przekazujemy wiedzę nowym shinobi. Przebywając w drużynie, podczas treningu każdy członek drużyny otrzymuje dodatkowe 3 punkty umiejętności.

1.Utwórz drużynę z wybranym shinobi.

2.Wytrenuj nowy poziom umiejętności.

Poziom Roli Bonus
3 Podręcznik.
5 Każdy członek drużyny otrzymuje dodatkowe (Liczba członków * 10%) doświadczenia.
8 Każdy członek drużyny otrzymuje dodatkowe (Liczba członków) punktów umiejętności.
10 Kazdy członek drużyny otrzymuje dodatkowe (Liczba członków) punktów drogi.

Kara

Dołączyć można u: Jigen. Aby dołączyć, musisz spełnić poniższe wymagania:

  • Maksymalny poziom doświadczenia.
  • Poziom opanowania pięciu dowolnych ścieżek treningowych do 100 poziomu.
  • MOC postaci minimum 1000.

Jako członek Kary odbiór zdrowia oraz jego regeneracji jest obniżony z 1% do 0,2% za każdy poziom Kamy, jeżeli ta jest posiadana.

Jako wewnętrzny naszym zadaniem jest polowanie na pojemnik. Dobicie pojemnika w nocy wyzeruje jego zdobyte doświadczenie do kolejnego poziomu Kamy zasilając nim nasze doświadczenie poziomu Kamy. Mamy obowiązek przekazywać Jigenowi 1 poziom Kamy na 72 godziny czasu gry (tylko, kiedy jesteśmy obecni), w innym wypadku zostajemy usunięci z Kary, oraz stajemy się celem napadów Kary.

Poziom Roli Bonus
3 Płaszcz Kary, Układ Amado.
5 Obrażenia rosną o (Lvl Kamy  * 2500) punktów.
8 Maksymalna chakra oraz energia rośnie o (Lvl Kamy * 30) punktów.
10 Maksymalne zdrowie oraz bariera rośnie o (Lvl Kamy * 2500) punktów.