FANDOM

Klan Sarutobi wykorzystując wiedzę na temat natur chakry zadają potężne obrażenia swoim wrogom.

Osoby z klanu Sarutobi mogą bez przeszkód opanować podstawowe natury chakry. Podstawowe natury chakry przyznają nam dodatkowe trzy punkty treningowe podczas trenowania umiejętności. Obrażenia niefizyczne rosną o (Lvl Natury * 1500) za każdą podstawową naturę chakry.

Saru1
Homuranagase Wypuszczamy przed siebie kilka kul ognia o szerokości trzech metrów zadając (Lvl Kekkei Genkai * 5500) + (Lvl Katon * 5500) obrażeń. 10 0/5 15
Hien
Hien Pokrywamy naszą broń elementem Fuuton zwiększając obrażenia fizyczne o (Lvl Fuuton * 5500) punktów. Dodatkowo, za każdym trzecim uderzeniem zadamy dodatkowo (Lvl Kekkei Genkai * 8500) obrażeń.

15/sec

0/5 1
K16
Haisekisho

Wypuszczamy z ust ogromną dawkę prochu strzelniczego paraliżując wszystkich w zasięgu na 5 sekund zadając (Lvl Doton * 8500) obrażeń.

K26
Trzy sekundy później obszar wybucha, zadając w zasięgu (Lvl Kekkei Genkai * 15000) obrażeń. 
30 0/10 10
Saru4
Odama Rasengan

Zaznaczenie celu spowoduje przeniesieniem nas do niego, a następnie zadaniem (Lvl Fuuton * 6500) obrażeń obiektom w zasięgu.

50 0/5 10
Ikonka5
Enma Przy pomocy Enmy paraliżujemy obiekty w zasięgu na 5 sekund zadając (Lvl Kekkei Genkai * 8500) obrażeń. 80 0/10 10
Saru6
Enyo Fusatsu

Paraliżujemy wybrany cel wysysając z niego co sekundę 30% maksymalnej chakry oraz 30% energii zadając (Lvl Kekkei Genkai * 8500) obrażeń. Poruszenie się przerwie efekt.

20/sec 3/30 10