4
Lista specjalnych przedmiotów znajdujących się w rozgrywce. Droga do ich zdobycia jest możliwa na różne sposoby: poprzez zakup, zdobywanie doświadczenia, lub też wykonywaniem misji. Należy zwrócić również uwagę na to, iż część z nich wypada po śmierci.  

Wygląd Nazwa Zdobycie Zastosowanie
112k
Olej do pancerza Anko Naprawia wybraną część pancerza.
140g
Olej do broni Anko Naprawia wybraną broń.
47g
Odłamek Susanoo Łupy Zwiększa moc wybranego przedmiotu o 1.
4z
Zwój Nauki Przypadkowy Drop Przyznaje 50 punktów doświadczenia dla ostatnio użytej umiejętności.
Skrzynia błogosławieństwa
Skrzynia Błogosławieństwa Muku Po użyciu, a następnie wybraniu przedmiotu posiadającego moc, losujemy na nowo jego moc. Znika po użyciu.
9779
Chakra Otsutsuki Urashiki Wprowadza do naszego ciała chakrę Otsutsuki. Ma 1% szans na przyjęcie.
9398
Pigułka Shinju Pożarcie postaci Można otrzymać przy pomocy Otsutsuki Rinnegan. Aktywujemy premię pożarcia postaci na trzy minuty.
172
Artefakt Otsutsuki Kuźnia Otsutsuki Cofamy czas o losową ilość lat w przedziale od 1 do 50 lat odmładzając się o tę ilość. Ilość większa niż nasz obecny wiek wymaże naszą egzystencję. Kosztuje 3000 chakry.
103d
Pusty Zwój Trening/Misje Są to zwoje, dzięki którym możemy stworzyć zwoje ulepszające oraz rozwijające nasze techniki.
539s
Zwój Techniki Itachi To zwoje, dzięki którym możemy opanować technikę niespełniając jej wymagań poziomowych. Aby nauczyć się wybranej techniki, potrzebujemy (Wymagany poziom techniki) zwojów technik.
74b
Złota Skrzynia Drop Ma dużą szansę na przyznanie losowego przedmiotu.
73b
Srebrna Skrzynia Drop Ma średnią szansę na przyznanie losowego przedmiotu.
72b
Brązowa Skrzynia Drop Ma małą szansę na przyznanie losowego przedmiotu.
Runiczne Ulepszacze Kowal Uten: stan zepusty na przeciętny, Nieboz: stan przeciętny na ulepszony, Iskier: stan ulepszony na wyjątkowy, Brunatnik: stan wyjątkowy na legendarny.
319c
Runiczny oczyszczacz Runiczne odłamki Wykorzystywany do usuwania run oraz glifów z przedmiotów.
285
Kamień Gelel Yang Pozwala rozwinąć pierwszy przedmiot z plecaka. Posiada 100% szansę na powodzenie.
85
Naszyjnik Hashiramy Hashirama +5000 Regeneracji zdrowia, +50 Regeneracji chakry, Blokuje występowanie furii.
178
Księga Bingo ANBU To jeden z przedmiotów otrzymywanych za dołączenie do ANBU. Sprawdzamy, ile punktów przestępczości ma nasz cel.
355
Wytrych Sklep Pozwala otwierać zamknięte skrzynie kombinacją Q/E.
25
Pierścień Akatsuki To jeden z przedmiotów otrzymywanych za dołączenie do Akatsuki. Sprawdzamy, czy nasz cel jest Jinchuuriki.
4x
Chakra Bijuu Bijuu Szansa na zdobycie zwiększa się o 5% za każdy ogon pokonanego demona, wynosząc 30% dla Shukaku.
53
Ciało białego Zetsu Kryjówka Madary Zastąpienie oderwanej kończyny ciałem białego Zetsu.
27
Plecak Rynek Konohy Przenośny schowek na przedmioty. Tylko dla Złotych Shinobi.
194
Klamry Danzou Zabezpieczają oczy przed wypadnięciem. Śmierć postaci powoduje zniszczenie klamr.
234d
Macka Killer Bee Kiedy jest założona, a my jesteśmy ofiarą Akatsuki, trafiamy natychmiast do szpitala bez utraty demona. Niszczy się przy Gedo Mazo.
26j
Siekiera Obóz Bandytów Zdobywanie drewna.
48
Młot Bandyta Zdobywanie węgla.
34
Wędka Konohamaru Łowienie ryb.
10x
Klucze do domu Rynek Konohy Nabycie, oraz dostanie się do mieszkania zależnie od wyboru wioski.
228jh
Skóra Hashiramy Hashirama Wszczepiona w nasze ciało zapewnia posiadanie komórek Hashiramy. 10% szans na powodzenie.
185
Owoc Chakry Shinju

Forma pierwsza pojawia się podczas przemiany Juubiego w Shinju napełniając je energią naturalną. Na zebranie energii naturalnej świat gry potrzebuje 100 lat (1 rok = 100 min). Czas nalicza się, kiedy w grze jest przynajmniej jedna osoba.

Forma druga pojawia się podczas napełnienia Shinju energią naturalną. Drzewo potrzebuje na to 90 lat, wtedy też owoc zakwita, zmieniając swój kolor.

Forma trzecia owocu to gotowy produkt do spożycia z drzewa Shinju, które przekroczyło 100 lat. Zjedzenie owocu pozwala nam nauczyć się jakiejkolwiek techniki bez potrzeby spełniania wymagań.

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.