Naruto New World Wiki
Advertisement
Naruto New World Wiki

Struktury to własności prywatne lub publiczne, zawierające określone bonusy za poziom struktury, przeznaczone w zależności od rodzaju wobec osoby prywatnej lub organizacji/roli. Wyróżniamy dwa rodzaje struktur. Pierwszą z nich są własności prywatne, przeznaczone dla jednej osoby, która czerpie korzyści z poziomu struktury, oraz druga, publiczna, przeznaczona dla osób o tej samej organizacji/roli.

Maksymalny poziom struktury to 10 poziom. Każda struktura zawiera swój unikalny bonus, który poprzez rozwijanie poziomu jest coraz mocniejszy. Aby zakupić strukturę, która nie ma właściciela, kliknij prawym przyciskiem na strukturę a następnie wybierz opcję "Kup". Czas własności struktury wynosi 100 dni gry, wymagając od właściciela/członka roli wbicia jednego poziomu doświadczenia do ponownego resetu licznika do 100 dni. Jeżeli czas własności struktury minie, struktura zostanie utracona, a jej poziom zresetowany.

Struktury prywatne

Aby wystawić na sprzedaż swoją prywatną strukturę, z zyskiem 50%, wybierz opcję "Sprzedaj". Aby kupujący odkupił od Ciebie strukturę, musisz znajdować się w tym samym momencie w grze. Aby anulować sprzedaż swojej prywatnej struktury, użyj opcji "Anuluj sprzedaż". Odkupując strukturę prywatną otrzymuje się aktualny poziom struktury oraz pełne prawo własności do struktury.

Struktury publiczne

Struktury publiczne są przeznaczone na własność organizacji/roli, i działają na każdą osobę w organizacji/roli. Każda osoba spełniające owe wymaganie ma prawo ulepszać strukturę publiczną. Struktur publicznych nie można wystawiać na sprzedaż.

Struktury klanowe

Struktury klanowe są przeznaczone na własność osób z wybranego klanu, i działają na każdą osobę w klanie. Każda osoba spełniająca owe wymagania ma prawo ulepszać strukturę klanową. Struktur klanowych nie można wystawiać na sprzedaż.

Sabotaż

Jest dostępny od 100 poziomu doświadczenia. Możemy sabotować obce struktury. Należy wybrać opcję "Sabotuj", która przez (10 * Poziom struktury) minut będzie od nas wymagała pozostania w tym samym miejscu. Opcji tej można użyć przy minimum 10 osobach online. Sabotaż obniża poziom rozwoju struktury o 1 poziom. MOŻEMY sabotować struktury należące do tej samej organizacji/roli.