FANDOM

Szpieg to zaawansowana specjalizacja, skupiająca się na rejestrowaniu wydarzeń i kontroli otoczenia. Wykorzystując umiejętności wtapiania się w teren jesteśmy znakomitymi zwiadowcami, którzy zbierają jak najwięcej informacji o swojej ofiarze...

Będąc częścią świata shinobi, mamy dostęp do wszystkich wiadomości wysyłanych podczas gry. Przebywanie na terenie z ukrytymi osobami odkryje ich dane, a zaznaczenie celu wyświetli wszystkie informacje o nim, łącznie z posiadanymi specjalizacjami oraz klanami. Będąc ukrytym regenerujemy co sekundę 1/10 maksymalnej bariery oraz zdrowia. Techniki wymagają specjalizacji Szpieg.

Kagero
Kagero Wtapiamy się w ziemię zyskując niewidzialność, oraz mogąc zmienić położenie wybierając miejsce. 50/sec 0/10 Cały Teren
Hoshi
Hoshi

Nakładamy na obiekty w zasięgu niestabilne komórki, wysysając co sekundę 1/5 maksymalnej chakry oraz energii, aby po trzech sekundach eksplodować, mając 50% szans na wyłączenie trybów przeciwnika.

0 0/10 5
Substit
Narikawari

Wtapiamy się w wybrany cel, zmieniając nazwę postaci oraz wygląd na niego, do momentu, kiedy jest aktywny. Następny dowolny atak skierowany w kierunku jednostki będzie miał 100% szans na wyłączenie trybów przeciwnika, odkrywając naszą tożsamość.

500 10/60 Cały Świat
Zetsu4
Guruguru

Pokrywamy nasze ciało pancerzem Guruguru, zwiększając wartość pancerza o (Lvl Mokuton * 15000), powodując, że ataki będą wbijać się w cel, obniżając wartość regeneracji zdrowia oraz chakry u celu o 5% za każdy pocisk, na następne 10 sekund.

Wygląd Nazwa Opis
Zetsu45
Sashiki Na przycisku Q aktywujemy drewniane ostrza przyczepione do celów, zadając (5% aktualnego zdrowia celu) * Ostrza) obrażeń.
100/sec 0/10 1
338h
Kuro Oplątujemy wybrany cel blokując regenerację zdrowia oraz chakry. Jest na ten czas sparaliżowany, tracąc z każdą sekundą 1/5 punktów maksymalnego zdrowia. 350/sec 5/5 Cały Teren
6hgb
Daisoju

Oplątujemy wszystkie obiekty w zasięgu paraliżując je na 5 sekund oraz zadając (Lvl Mokuton * 50000) obrażeń.

350 0/5 15