FANDOM

Prastara tablica klanu Otsutsuki zawiera tajne informacje, przekazywane tylko członkom głównej gałęzi klanu Otsutsuki. Są dostępne tylko dla osób wolnych od Kamy. Do przeczytania tablicy Otsutsuki potrzebujesz 100 poziomu Kekkei Mora.

Wygląd Nazwa Opis Chakra W/C
Patron
Patron

Naznaczamy siebie boską chakrą powodując, iż podczas następnego zgonu w ciągu następnych 5 sekund osoba, która nas zabije, zostanie naszym pojemnikiem, a my jej patronem, tworząc w nim losową Kamę. Działa na osoby bez Kamy oraz nie będące pojemnikiem kogoś innego.

Użycie techniki cofa nas do 30 poziomu doświadczenia, i wymaga maksymalnego poziomu doświadczenia do użycia. Kiedy nasz pojemnik osiągnie 100 poziom Kamy, zabicie go zmieni jego hasło na nasze, a my oficjalnie przejmiemy jego ciało.

Jako patron możemy teleportować się do swojego pojemnika wpisując jego imię. Możliwość dobicia naszego pojemnika jest zablokowana. Śmierć podczas jednoczesnej rozgrywki naszych pojemników usunie Kamę oraz patrona z nich wszystkich, jeżeli Ci nie osiągnęli 100 poziomu Kamy. W innym wypadku, natychmiastowo przejmujemy ciało pojemnika bez potrzeby zabicia. 

5000 5/60