Naruto New World Wiki
Advertisement
Naruto New World Wiki

Talenty to specjalne umiejętności, dzięki którym jesteśmy odblokować nowe możliwości naszej postaci. Nauka każdego talentu odbywa się u wybranego trenera talentu, który pobiera punkty nauki rozwijając nasz talent o jeden poziom. Maksymalnie 10 poziom talentu. Możemy posiadać nieograniczoną ilość talentów. Opłata za naukę jest pobierana podczas podnoszenia poziomu talentu.

Broń Biała

Nazwa talentu Nauczyciel Punkty nauki Ryo Opis Talentu
Styl TaiJutsu Rock Lee 20 5000 Obrażenia wręcz podczas używania broni TaiJutsu zwiększone o (Lvl Talentu * 7500) punktów.
Styl KenJutsu Zabuza 20 5000 Obrażenia wręcz podczas używania broni KenJutsu zwiększone o (Lvl Talentu * 7500) punktów.
Styl NinJutsu Neji 20 5000 Obrażenia wręcz podczas używania broni NinJutsu zwiększone o (Lvl Talentu * 7500) punktów.
Styl BukiJutsu Gaara 20 5000 Obrażenia wręcz podczas używania broni BukiJutsu zwiększone o (Lvl Talentu * 7500) punktów.
Styl ShurikenJutsu Temari 20 5000 Obrażenia dystansowe podczas używania broni ShurikenJutsu zwiększone o (Lvl Talentu * 7500) punktów.

Jutsu

Nazwa talentu Nauczyciel Punkty nauki Ryo Opis Talentu
Koncentracja Hinata 35 8500 Mamy (5 * Lvl Talentu)% szans, aby po trzech sekundach zregenerować pełną wartość chakry.

Wsparcie

Nazwa talentu Nauczyciel Punkty nauki Ryo Opis Talentu
Przeszczep oczu Sakura 50 15000 Mamy (10 * Lvl Talentu)% szans, aby wyjąć własne oczy, a następnie schować je do ekwipunku. Podejście do celu, a następnie wybór opcji "Operuj" ma (10 * Lvl Talentu)% szans, aby nałożyć na niego specjalną pieczęć, która pozwoli mu wyjąć parę oczu, a następnie schować je do ekwipunku. Osoba może zostać zoperowana raz na pięć minut.
Pierwsza pomoc Sakura 30 10000 Mamy (10 * Lvl Talentu)% szans, iż po utracie przytomności celu będziemy w stanie udzielić mu pierwszej pomocy po wybraniu opcji "Pierwsza pomoc", dzięki czemu wstanie odzyskując maksymalną wartość zdrowia. Pomoc może zostać udzielona raz na minutę.

Walka

Nazwa talentu Nauczyciel Punkty nauki Ryo Opis Talentu
Polowanie Kiba 15 5000 Podczas polowania na przeciwników, mamy (Lvl Talentu * 5)% dodatkowych szans na zdobycie przedmiotów.
Opanowanie Hinata 25 7500 Mamy (10 * Lvl Talentu)% szans na ominięcie wymierzonego w nas paraliżu.

Interakcja

Nazwa talentu Nauczyciel Punkty nauki Ryo Opis Talentu
Kradzież kieszonkowa Shojoji 50 15000 Polega na zbliżeniu się do naszego celu, a następnie wybraniu opcji "Okradnij". Kradzież trwa 5 sekund, i ma (10 * Lvl Talentu)% szans na kradzież losowego przedmiotu z ekwipunku celu. W trakcie trwania kradzieży nie możemy się poruszyć, a nasz cel musi znajdować się w odległości maksymalnie dwóch metrów. W przypadku porażki, cel zostanie powiadomiony. Można przeprowadzić jedną kradzież kieszonkową na minutę.
Targowanie się Jiraiya 25 5000 Sprzedawanie łupów przyznaje nam dodatkowe (Lvl Talentu * 30) ryo za sprzedaż przedmiotu.
Perswazja 15 5000 Wybranie opcji "Uspokój" na celu w zasięgu 15 metrów, dla którego nie jesteśmy celem, ma (Lvl Talentu * 10)% na obniżenie jego elitarności do podstawowego poziomu.

Wybranie opcji "Obraź" na celu w zasięgu 15 metrów, dla którego nie jesteśmy celem, ma (Lvl Talentu * 10)% na podniesienie jego elitarności do poziomu Championa.

Wiedza

Nazwa talentu Nauczyciel Punkty nauki Ryo Opis Talentu
Język Otsutsuki Toneri 75 30000 Zwiększa wiedzę na temat języka Otsutsuki o (Lvl Talentu * 10)%.
Język Azah Shion 75 30000 Zwiększa wiedzę na temat języka Azah o (Lvl Talentu * 10)%.
Otwieranie zamków Shojoji 50 10000 Zwiększa wiedzę na temat otwierania zamków o (Lvl Talentu * 10)%.
Alchemia Orochimaru 50 10000 Zwiększa wiedzę na temat alchemii o (Lvl Talentu * 10)%.
Kowalstwo
Gotowanie