Naruto New World Wiki
Advertisement
Naruto New World Wiki

To status naszego przedmiotu, broni, ubrania, lub kekkei genkai. Dzięki zwiększonej unikalności przedmiot staje się bardziej cenny, a jego umiejętności zapewniają dodatkowe bonusy.

1.Uszkodzony - Szary

To najniższy poziom, jaki możemy otrzymać w przedmiocie. Skutkuje obniżeniem statystyk, a w ostateczności blokadą poszczególnych umiejętności, jakie mogliśmy czerpać dzięki niemu.

Broń: Obrażenia zmniejszone o połowę.

Ubranie: Obrona zmniejszona o połowę.

2.Przeciętny - Biały

Zwykła forma przedmiotu zawierająca podane statystyki oraz zastosowanie. Występuje najczęściej podczas zwykłego dropu z misji lub przeciwników.

3.Ulepszony - Niebieski

Rzadka forma przedmiotu osiągnięta przez trening lub używanie umiejętności. Występuje również pod małą szansą z misji lub przeciwników. Zawiera dodatkowe statystyki, a jego umiejętności mogą różnić się od podstawowych.

Broń: Obrażenia zwiększone o 5%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 5%.

4.Wyjątkowy - Żółty

Wyjątkowy przedmiot znacznie zwiększa statystyki przedmiotu będąc jednym z najlepszych rodzajów w grze.

Broń: Obrażenia zwiększone o 10%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 10%.

5.Legendarny - Brązowy

Najwyższy poziom unikalności przedmiotu. Zdobycie go jest wręcz niemożliwe, a posiadanie takiego przedmiotu równa się z ogromną sławą oraz dodatkowymi bonusami.

Broń: Obrażenia zwiększone o 15%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 15%.

6.Oryginalny Zestaw Właściciela - Zielony

To oryginalny ekwipunek, jakim posługiwała się dana postać.

Broń: Obrażenia zwiększone o 20%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 20%.

Dodatkowo: Przy posiadaniu pełnego oryginalnego ekwipunku (Ubranie, Spodnie, Buty, Broń) otrzymujemy bonus w zależności od ubrania, jakie nosimy.

Oryginalny przedmiot daje nam możliwość rozwoju naszego przedmiotu do wybranej ligi przedmiotu. Aby oryginalny efekt przedmiotu zadziałał, wymaganym jest, aby wszystkie przedmioty wchodzące w skład ekwipunku (Ubranie, Spodnie, Buty, Broń) były tej samej ligi.

Liga Przeklęta - Fioletowy

Poprzez wyjątkowe pieczęcie oraz zaawansowane metody zwiększenia siły przedmiotów jesteśmy w stanie stworzyć przedmioty, które karzą nas, dając jednocześnie bonusy. 

Tracimy za każdy założony przeklęty przedmiot 5% maksymalnego zdrowia, zwiększając w zamian obrażenia o (Ilość przeklęć * 15000).

Broń: Obrażenia zwiększone o 30%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 30%.

Dodatkowo: Przy posiadaniu pełnego przeklętego ekwipunku (Ubranie, Spodnie, Buty, Broń) otrzymujemy bonus w zależności od ubrania, jakie nosimy.

Liga Sanady - Czarny

Ekwipunek nasycony potęgą Sanady wychodzi poza ustalone granice limitów.

Limit chakry oraz energii wzrasta o (10000 * Ekwipunek Sanady).

Broń: Obrażenia zwiększone o 50%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 50%.

Advertisement