Naruto New World Wiki
Advertisement

To status naszego przedmiotu, broni, ubrania, lub kekkei genkai. Dzięki zwiększonej unikalności przedmiot staje się bardziej cenny, a jego umiejętności zapewniają dodatkowe bonusy.

1.Uszkodzony - Szary

To najniższy poziom, jaki możemy otrzymać w przedmiocie. Skutkuje obniżeniem statystyk, a w ostateczności blokadą poszczególnych umiejętności, jakie mogliśmy czerpać dzięki niemu.

Broń: Obrażenia zmniejszone o połowę.

Ubranie: Obrona zmniejszona o połowę.

2.Przeciętny - Biały

Zwykła forma przedmiotu zawierająca podane statystyki oraz zastosowanie. Występuje najczęściej podczas zwykłego dropu z misji lub przeciwników.

3.Ulepszony - Niebieski

Rzadka forma przedmiotu osiągnięta przez trening lub używanie umiejętności. Występuje również pod małą szansą z misji lub przeciwników. Zawiera dodatkowe statystyki, a jego umiejętności mogą różnić się od podstawowych.

Broń: Obrażenia zwiększone o 5%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 5%.

4.Wyjątkowy - Żółty

Wyjątkowy przedmiot znacznie zwiększa statystyki przedmiotu będąc jednym z najlepszych rodzajów w grze.

Broń: Obrażenia zwiększone o 10%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 10%.

5.Legendarny - Brązowy

Najwyższy poziom unikalności przedmiotu. Zdobycie go jest wręcz niemożliwe, a posiadanie takiego przedmiotu równa się z ogromną sławą oraz dodatkowymi bonusami.

Broń: Obrażenia zwiększone o 15%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 15%.

6.Oryginalny - Zielony

To oryginalny ekwipunek, jakim posługiwała się dana postać.

Broń: Obrażenia zwiększone o 20%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 20%.

Oryginalny przedmiot daje nam możliwość rozwoju naszego przedmiotu do wybranej ligi przedmiotu.

Liga Przeklęta - Fioletowy

Poprzez wyjątkowe pieczęcie oraz zaawansowane metody zwiększenia siły przedmiotów jesteśmy w stanie stworzyć przedmioty, które karzą nas, dając jednocześnie bonusy. 

Tracimy za każdy założony przeklęty przedmiot 5% maksymalnego zdrowia, zwiększając w zamian obrażenia o (Ilość przeklęć * 100).

Broń: Obrażenia zwiększone o 30%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 30%.

Liga Smocza - Złoty

Uświęć swe serce honorem! Ten przedmiot został stworzony dla osób, które zapałem oraz pasją realizują swoje cele.

Maksymalne zdrowie oraz jego regeneracja rośnie o (Ilość smoczych części * 100) punktów.

Broń: Obrażenia zwiększone o 30%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 30%.

Liga Miłosna - Różowy

Pamiętaj o ukochanych osobach realizując swoje cele. Prawdziwą siłę odnajdujesz w więzi oraz wsparciu.

Kradzież zdrowia rośnie o (Ilość miłosnych części * 5)%.

Broń: Obrażenia zwiększone o 30%.

Ubranie: Obrona zwiększona o 30%.

Advertisement