FANDOM

To specjalne zadania, które polegają na wyeliminowaniu grupy przeciwników, oraz zabiciu głównego bossa danego wydarzenia. Każde wydarzenie po jego wykonaniu otrzymuje czas odnowienia w wysokości 15 minut. Za każde wydarzenie otrzymujemy 5% doświadczenia potrzebnego do następnego poziomu, oraz jeden losowy przedmiot. Każdy członek oddziału obecny podczas wykonania wydarzenia to dodatkowy losowy przedmiot.

Przybrzeżna Jaskinia (do 15 poziomu)

Możliwe nagrody: Bluza Choujiego, Bluza Rock Lee, Bluza Obito, Google Obito, Spodnie Kiby.

Dojo Ognia (do 30 poziomu)

Możliwe nagrody: Spodnie Kankurou, Niebieskie Spodnie, Nocne ostrze, Kiba, Napierśnik.

Więzienie Dźwięku (do 45 poziomu)

Możliwe nagrody: Kamizelka, Bandana, Bluza Hinaty, Pomarańczowe Spodnie, Czarne Spodnie, Wytrzymałe Buty.

Świątynia Ognia (do 60 poziomu)

Możliwe nagrody: Kimono, Kurtka Shino, Kurtka Naruto, Zbroja Choujiego, Wytrzymałe spodnie, Spodenki Wojownika.

Górski Cmentarz (do 80 poziomu)

Możliwe nagrody: Płaszcz Gaary, Kamizelka Tsunade, Płytowe Spodnie, Spodnie Chakry, Spodnie Naruto, Czarne Buty.

Zatopiona Świątynia (do 90 poziomu)

Możliwe nagrody: Spodnie Sennina, Płaszcz Sennina, Diamentowy Kij, Biały Kieł, Opaska Minato, Hełm Hiruzena.

Grobowiec (do 100 poziomu)

Możliwe nagrody: Benihisago, Płaszcz Rikudo, Opaska Rikudo, Wojenne Buty.

Świątynia NinJutsu (do 100 poziomu)

Możliwe nagrody: Shichiseiken, Płaszcz Rikudo, Opaska Rikudo, Wojenne Buty.